«Люди, які змінюють все»: як інклюзивний проєкт охопив понад 2 млн користувачів
20 Бер 2025, 17:33

«Люди, які змінюють все»: як інклюзивний проєкт охопив понад 2 млн користувачів

Burda Media Ukraine запустила інклюзивну кампанію «Люди, які змінюють все».

Мета цього проєкту — привернути увагу суспільства до важливості інклюзії та гендерної рівності. Водночас мотивувати бізнеси залучати, створювати умови для маломобільних людей, людей з порушеннями слуху, зору тощо, а також розширювати економічні можливості жінок. 

На ідею надихнули українські спортсменки, переможниці Паралімпійських ігор у Парижі 2024. Зокрема легкоатлетка, рекордсменка світу зі стрибків у довжину серед спортсменів із порушенням зору Оксана Зубковська, плавчиня та п’ятиразова паралімпійська чемпіонка Анна Стеценко, а також фехтувальниця на візках Наталія Морквич, яка виборола «срібло» у складі збірної українських шпажисток. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Команда стратегічно поєднала такі напрями, як принт, digital-проєкт, офлайновий івент за участі блогерів і медіа. Партнером проєкту став бренд Mary Kay Україна, який поділяє віру в необмежені можливості кожної жінки. 

Так, вперше в історії Marie Claire Ukraine вийшов друкований номер журналу відразу з трьома обкладинками. В інтерв’ю спортсменки діляться історіями з життя та інсайтами на шляху до результату.

За make up під час зйомок відповідали консультантки з краси Mary Kay. Серед представниць його спільноти теж є жінки, які професійно займалися чи займаються спортом, а також жінки з інвалідністю, зокрема з порушеннями слуху. 

Паралельно на MarieClaire.ua стартував digital-проєкт «Люди, які змінюють все», який знайомить аудиторію як з паралімпійками, так і представницями Mary Kay. Усі героїні поділяють активний спосіб життя, будують кар’єру, а ще — допомагають іншим жінкам досягати своїх цілей і бути впевненими у своїй красі та можливостях. 

Водночас бранч з чемпіонками за участі понад 30 блогерок і медіа дозволив надихнути на зміни ще більшу аудиторію. Гості брали участь у Smart Talk, автограф-сесії, робили селфі, створювали відео-, фотоконтент для соцмереж та тестували косметичні засоби Mary Kay у спеціальних б’юті-зонах.

Кампанія охопила понад 2 млн користувачів, зібрала понад 2,5 млн переглядів у медіа та соцмережах. Проте головне — об’єднала людей навколо спільних цінностей і надихнула на трансформації. 

Розкажіть друзям про новину