Burda Media Ukraine запустила інклюзивну кампанію «Люди, які змінюють все».
Мета цього проєкту — привернути увагу суспільства до важливості інклюзії та гендерної рівності. Водночас мотивувати бізнеси залучати, створювати умови для маломобільних людей, людей з порушеннями слуху, зору тощо, а також розширювати економічні можливості жінок.
На ідею надихнули українські спортсменки, переможниці Паралімпійських ігор у Парижі 2024. Зокрема легкоатлетка, рекордсменка світу зі стрибків у довжину серед спортсменів із порушенням зору Оксана Зубковська, плавчиня та п’ятиразова паралімпійська чемпіонка Анна Стеценко, а також фехтувальниця на візках Наталія Морквич, яка виборола «срібло» у складі збірної українських шпажисток.
Команда стратегічно поєднала такі напрями, як принт, digital-проєкт, офлайновий івент за участі блогерів і медіа. Партнером проєкту став бренд Mary Kay Україна, який поділяє віру в необмежені можливості кожної жінки.
Так, вперше в історії Marie Claire Ukraine вийшов друкований номер журналу відразу з трьома обкладинками. В інтерв’ю спортсменки діляться історіями з життя та інсайтами на шляху до результату.
За make up під час зйомок відповідали консультантки з краси Mary Kay. Серед представниць його спільноти теж є жінки, які професійно займалися чи займаються спортом, а також жінки з інвалідністю, зокрема з порушеннями слуху.
Паралельно на MarieClaire.ua стартував digital-проєкт «Люди, які змінюють все», який знайомить аудиторію як з паралімпійками, так і представницями Mary Kay. Усі героїні поділяють активний спосіб життя, будують кар’єру, а ще — допомагають іншим жінкам досягати своїх цілей і бути впевненими у своїй красі та можливостях.
Водночас бранч з чемпіонками за участі понад 30 блогерок і медіа дозволив надихнути на зміни ще більшу аудиторію. Гості брали участь у Smart Talk, автограф-сесії, робили селфі, створювали відео-, фотоконтент для соцмереж та тестували косметичні засоби Mary Kay у спеціальних б’юті-зонах.
Кампанія охопила понад 2 млн користувачів, зібрала понад 2,5 млн переглядів у медіа та соцмережах. Проте головне — об’єднала людей навколо спільних цінностей і надихнула на трансформації.