15 березня, під час Всесвітнього дня захисту прав споживачів, Burger King здійснив несподіваний трюк: розповсюджував ексклюзивні купони на знижку у результатах пошуку закладів конкурентів у Google Maps.
Фотографії були зроблені та розміщені на сторінках понад 1000 ресторанів-конкурентів у 24 бразильських штатах.

Ідея виникла з простого факту: конкуренти, як правило, лідирують у пошукових запитах Google. Але цього разу люди, які шукали конкурентів, знайшли причину обрати Burger King замість них.
Щоразу, коли споживачі шукали ресторани конкурентів Burger King у Google, вони натрапляли на ексклюзивні купони на знижку BK, які знаходилися у розділі фотографій цих закладів у Google Maps — одному з найбільш використовуваних інструментів для прийняття рішення про те, де поїсти.