Пастушка Бо-Піп створила трикотажну імперію у ролику Amazon
20 Бер 2025, 16:12

Пастушка Бо-Піп створила трикотажну імперію у ролику Amazon

Amazon представив новий ролик «Little Bo Peep Finds Success», у якому казкова пастушка працює більш ефективно, щоб зосередитися на більш важливих речах.

За допомогою Amazon Business Бо Піп нарешті знаходить своїх овець. Потім вона використовує можливість зекономленого часу, щоб втекти з полів у світ моди, гордо виставляючи напоказ свою владу як генеральна директорка трикотажної компанії.

Amazon прагнув досконало втілити в життя химерний світ класичної казки та надати їй абсолютно нового звучання.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину