Duracell подбав про безпеку дітей, які ковтають батарейки, за допомогою казкових ілюстрацій
20 Бер 2025, 14:47

Duracell подбав про безпеку дітей, які ковтають батарейки, за допомогою казкових ілюстрацій

Світовий бренд батарейок Duracell висвітлив «гірку правду» у новій зовнішній кампанії, що демонструє інноваційну функцію безпеки, покриваючи свої літієві батарейки у формі монет відразливим смаком, щоб діти не ковтали їх.

Сміливий креатив, створений агентством VML UK, покликаний привернути увагу батьків та опікунів, а також підкреслити прихильність американського бренду до дитячої безпеки.

Робота, створена за участю дитячих ілюстраторів Девіда Літчфілда (автор книги «The Bear & The Piano») та Максін Ві (канадська художниця, відома своєю співпрацею з Disney), а також 3D-аніматорів студії Arcade Studio, пропонує несподівані повороти «гіркої правди», щоб донести потужний меседж про безпеку батарейок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Безпека дітей є ключовим питанням для компанії Duracell. Ми хотіли застосувати сміливий підхід, щоб донести цю важливу ідею», — сказав Марко Монтанаро, заступник директора з маркетингу компанії Duracell.

«Отже, ми вдарили по суті. Ми знали, що це те, що потрібно, щоб прорватися крізь усі повідомлення про безпеку у світі… за допомогою креативу, який може змусити деяких людей почуватися некомфортно, створивши щось, що не лише візуально вражає, але й гумористично резонує з батьками в усьому світі завдяки своєму жартівливому підходу», — додає Марко.

Кампанія буде спрямована на максимізацію свого впливу через цифрову зовнішню рекламу, яка підтримуватиметься кампанією в соціальних мережах для підвищення обізнаності про цю функцію безпеки.

Раян МакМанус, креативний директор VML UK: «Люди зазвичай ігнорують повідомлення про безпеку, тому ми вирішили говорити так, щоб батьки маленьких дітей не проігнорували. Ми створили набір безневинних дитячих ілюстрацій з мультфільмів та казок на ніч, але за ними ховається гірка правда, покликана привернути увагу батьків і розповісти їм про цю неймовірну функцію безпеки».

Розкажіть друзям про новину