Світовий бренд батарейок Duracell висвітлив «гірку правду» у новій зовнішній кампанії, що демонструє інноваційну функцію безпеки, покриваючи свої літієві батарейки у формі монет відразливим смаком, щоб діти не ковтали їх.
Сміливий креатив, створений агентством VML UK, покликаний привернути увагу батьків та опікунів, а також підкреслити прихильність американського бренду до дитячої безпеки.
Робота, створена за участю дитячих ілюстраторів Девіда Літчфілда (автор книги «The Bear & The Piano») та Максін Ві (канадська художниця, відома своєю співпрацею з Disney), а також 3D-аніматорів студії Arcade Studio, пропонує несподівані повороти «гіркої правди», щоб донести потужний меседж про безпеку батарейок.

«Безпека дітей є ключовим питанням для компанії Duracell. Ми хотіли застосувати сміливий підхід, щоб донести цю важливу ідею», — сказав Марко Монтанаро, заступник директора з маркетингу компанії Duracell.
«Отже, ми вдарили по суті. Ми знали, що це те, що потрібно, щоб прорватися крізь усі повідомлення про безпеку у світі… за допомогою креативу, який може змусити деяких людей почуватися некомфортно, створивши щось, що не лише візуально вражає, але й гумористично резонує з батьками в усьому світі завдяки своєму жартівливому підходу», — додає Марко.
Кампанія буде спрямована на максимізацію свого впливу через цифрову зовнішню рекламу, яка підтримуватиметься кампанією в соціальних мережах для підвищення обізнаності про цю функцію безпеки.
Раян МакМанус, креативний директор VML UK: «Люди зазвичай ігнорують повідомлення про безпеку, тому ми вирішили говорити так, щоб батьки маленьких дітей не проігнорували. Ми створили набір безневинних дитячих ілюстрацій з мультфільмів та казок на ніч, але за ними ховається гірка правда, покликана привернути увагу батьків і розповісти їм про цю неймовірну функцію безпеки».