Мода — це не лише про тренди, а й про індивідуальність, унікальний стиль. Так само, як і фінанси, — це не лише про цифри, а й про мистецтво створювати власну історію успіху.
На Ukrainian Fashion Week 2025 агенція Havas Engage допомогла Visa та ПриватБанку презентувати нову філософію — «Financial Fashion» — для їхніх клієнтів та широкої аудиторії. Це сучасний погляд на персональне банківське обслуговування, що поєднує преміальні фінансові можливості з витонченістю мистецтва та моди.
Візуальним ядром кампанії стала каліграфія — мистецтво письма, яке не лише уособлює стиль і неповторність, а й символізує закарбування важливих змін у суспільстві та культурі. Завдяки майстриням VikaVita візуальна історія «Financial Fashion» була написана каліграфічно.
Також у колаборації з українським брендом APSARA by Yulia Psaryova було створено ексклюзивний дизайнерський мерч — гаман — сучасну інтерпретацію традиційного українського аксесуара для зберігання найціннішого. Гості могли отримати його за донат, підтримавши благодійну ініціативу Приватбанку.

Амбасадорка річної кампанії «Financial Fashion» Катерина Осадча наголосила: «Девізом кампанії «Financial Fashion» є: «Створюємо фінансову моду». Це не просто слоган — це філософія нового часу. Так само як дизайнери створюють неповторні колекції, ми створюємо новий стандарт фінансової культури. Адже що може бути більш вишуканим, ніж мистецтво управління власними фінансами?».
Протягом трьох днів Ukrainian Fashion Week 14-16 лютого в Мистецькому Арсеналі на бренд-зоні Visa | ПриватБанк проходили майстер-класи із каліграфії, працювала інтерактивна фотозона, де кожен охочий міг вписати своє ім’я в історію заходу та створити унікальний відеоконтент.
