15 Тра 2023, 17:07

Листи людей з проблемами з психічним здоров’ям розмістили на білбордах у Лондоні

За даними уряду Великої Британії, дев’ять із десяти людей стикалися з дискримінацією, коли мова йшла про їхнє психічне здоров’я, і цей брак емпатії та обізнаності часто вкрай ускладнює для них можливість поділитися своєю боротьбою.

З моменту заснування Calling у січні 2023 року, агентство завжди прагнуло позиціонувати себе як те, яке відстоює щось, що підтвердилося його новою роботою для служби психічного здоров’я The Self Space.

Агентство попросило реальних людей відверто написати про свій душевний стан у серії красивих листів для бренду. Згодом вони з’явилися на білбордах разом із портретами, зробленими фотографом Чарлі Кліфтом, відзначений багатьма нагородами. У своїх записках деякі з них писали про горе, материнство і втрату, а також про прощення, вразливість і любов, які переважали в усіх роботах. Загалом було отримано сотні робіт, деякі написані від руки, інші надруковані, багато з них були настільки важкими, що їх навіть не можна було розмістити на публічних носіях.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Однак співзасновниця Роні Патель хоче підкреслити, що ця кампанія проходила з великою турботою і розумінням. «Авторам була надана підтримка, вони пройшли тренінги, і все це відбувалося в безпечному просторі з психотерапевтами, — зазначає вона. — Звичайно, всі люди були відкриті і позитивно налаштовані на участь у кампанії, але нашим обов’язком було забезпечити їхню безпеку впродовж усього процесу».

Психотерапевти, які працювали на майданчику, були проінформовані про різні теми листів і були готові допомогти, якщо щось викликало у учасників тривогу.

Кожен написаний лист став частиною діджитал бібліотеки і був виставлений у мистецькому кварталі Шордіч, Лондон. Ідея полягає в тому, щоб відкрити розмови, тема яких близька ініціаторам.

Команда сподівається, що серед сотень листів, люди знайдуть схожість у вибраних творах і наберуться сміливості розповісти про власну боротьбу. За їхніми словами, це радикальний і глибоко інтимний спосіб використання відкритих медіа-просторів, який нормалізує те, як люди говорять про психічне благополуччя.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео