27 Тра 2024, 10:43

Louis Vuitton відкрив свій ресторан у Сен-Тропе

Два паризьких шеф-кухарі, Арно Донкеле та Максим Фредерік, другий рік поспіль очолюють літній ресторан Louis Vuitton у готелі White 1921 в Сен-Тропе. У закладі пропонують страви середземноморської кухні, а також переосмисені класичні французькі десерти.

Ресторан на 40 місць під відкритим небом, який працюватиме до кінця вересня, обставлений меблями з ротангу з акцентом на макраме. Монограма Louis Vuitton, виконана в тонах курортної колекції бренду — кораловому, апельсиновому та фуксії, з’явилась на всьому — від сервірування столу до декору.

Сезонна колекція посуду з тропічним дизайном, що включає квіти, корали і морські зірки, продається в сусідньому магазині бренду. У бутику в Сен-Тропе також представлена курортна колекція Louis Vuitton «By the Pool», що охоплює одяг, сумки, взуття та аксесуари.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Клієнти можуть насолодитися гарячими або прохолодними напоями у прилеглому саду, а за запитом надається індивідуальний автомобіль Mini Moke, який доставляє гостей між магазином та іншими спеціальними місцями.

Оскільки споживачі переключають свої витрати з товарів високого класу на враження, розкішні бренди все більше розширюють свою діяльність у сфері гостинності.

Відкриття в Сен-Тропе знаменує собою початок курортної активності Louis Vuitton, яка включає в себе відкриття ресторанів, кафе та басейнів від Маямі до Макао. Тимчасовий бар Louis Vuitton відкриється в Таорміні, Італія, у червні.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео