LinkedIn представив інструменти ШІ для B2B-маркетологів у грайливій кампанії
09 Чер 2023, 10:39

LinkedIn представив інструменти ШІ для B2B-маркетологів у грайливій кампанії

Платформа LinkedIn опублікувала нове B2B-дослідження і випустила кілька інструментів, у тому числі генеративні функції копіювання оголошень зі штучним інтелектом. Яскрава кампанія від агентства Раяна Рейнольдса Maximum Effort привернула увагу до продуктів.

Нове дослідження LinkedIn показує, що 76% керівників відділів B2B-маркетингу відчувають тиск, щоб довести короткострокову рентабельність інвестицій, а сім з десяти B2B-маркетологів кажуть, що їхній маркетинговий бюджет зосереджений на створенні нового бізнесу.

Ці та інші дані змальовують картину галузі, що перебуває під зростаючим тиском, у першому дослідженні LinkedIn «B2B Marketing Benchmark».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб допомогти B2B-маркетологам збільшити прибуток і розвинути свій бізнес, LinkedIn дебютував з набором нових маркетингових продуктів і послуг. Оновлення включають нові формати оголошень, у тому числі відеорекламу в потоковому режимі, «розмовну рекламу» в поштовій скриньці, а також «рекламу лідерів думок», за допомогою якої просувається контент від керівників або інших співробітників. Нові формати оголошень будуть доступні з липня.

Крім того, щоб допомогти копірайтерам у написанні текстів, LinkedIn запустив новий інструмент підказок для рекламних оголошень, який працює на основі генеративного ШІ. Це ключовий фокус для платформи: за останні місяці LinkedIn став свідком 142% зростання кількості публікацій, пов’язаних зі штучним інтелектом, багато з яких свідчать про зростаючий інтерес з боку B2B-маркетологів. Згідно з дослідженням компанії, майже вісім з десяти B2B-маркетологів планують розширити використання генеративного штучного інтелекту, щоб підвищити ефективність, швидко створювати більше контенту і розміщувати контент, який глибоко резонує з цільовою аудиторією.

Додаткові функції включають API для отримання інформації про аудиторію, розроблений для партнерів агентств, можливість для користувачів повідомляти про сторінку бренду в LinkedIn і нову CMO Scorecard, яка допомагає підтвердити загальний вплив платних заходів бренду.

Для просування нових B2B-інструментів LinkedIn об’єднався з креативним агентством Раяна Рейнольдса та продюсерською компанією Maximum Effort над багатоканальною кампанією за участю олімпійської медалістки та легенди фігурного катання Ненсі Керріган.

У короткому ролику Керріган схвалює пластівці “CRM Solutions Software”: до розчарування глядача, який не може зрозуміти, чи допоможе продукт адаптуватися користувачам, чи підтримає сумісність з його існуючою базою даних. Якщо реклама пластівців не допоможе B2B-маркетологу продати свою CRM-систему, то реклама в LinkedIn допоможе. Ролик завершується слоганом: «З 70 мільйонами людей, які приймають рішення, LinkedIn це місце для B2B».

Розкажіть друзям про новину