Levi’s прорекламував джинси на похоронах
08 Лют 2023, 17:01

Levi’s прорекламував джинси на похоронах

Levi’s відзначив 150-річчя свого класичного силуету 501 джинс новою кампанією, яка розповідає правдиву історію сотень померлих людей, які просили, щоб їх поховали у джинсах 501.

Останнім часом Levi’s продовжував випускати високоякісну джинсову тканину, яка стала основою у всіх аспектах моди: від сучасної до технічної та вуличної через різні колаборації та проекти.

Тепер остання рекламна кампанія Levi’s повертає бренд до основ і показала, для чого його джинси були створені від початку: класична повсякденна функціональність, яку люблять і носять все життя. Маючи це на увазі, бренд представив фанатів, які прийшли на похорон у своїй улюбленій парі 501, на прохання померлих, щоб розповісти «The Greatest Story Ever Worn».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину