Це емоційна кампанія для фонду Wild Africa Fund від креативного агентства Grey London.
У своїй першій рекламній кампанії новостворений природоохоронний фонд привернув увагу до загрози вимирання зникаючих видів через незаконне браконьєрство. У ролику глядачі бачать різних тварин, зокрема слонів, левів, черепах та панголінів, зроблених з повітряних кульок.
Коли голос за кадром пояснює загрозу для кожного виду тварин, кульку знищують: одну – за допомогою рушниці, іншу – за допомогою сітки, а третю – за допомогою пастки та мачете. Кожна з подрібнених тварин падає на підлогу, демонструючи крихкість популяцій від рук нелегальних браконьєрів. Підкреслюючи безповоротність зникнення видів, фільми закінчуються фразою: «Якщо вони зникли, то зникли назавжди».
Фонд Wild Africa Fund був заснований Пітером Найтсом, співзасновником кампанії WildAid. Він сказав: «Grey London знову створив натхненну кампанію, щоб запустити наш новий бренд і передати вплив нелегальної торгівлі дикими тваринами».
Проєкт був створений за власні кошти, у тому числі за рахунок пожертвуваних ресурсів та засобів масової інформації. Команда Grey London надихнулася роботами японського художника повітряних куль Масайоші Мацумото, який надав дозвіл на відтворення своїх робіт за допомогою CGI-спецефектів. Фільм буде поширюватися через трансляції, друк та соціальні медіа-активації.