Лейтенант армії Британії з’явився на 3D-білбордах семи міст країни
03 Січ 2024, 11:33

Лейтенант армії Британії з’явився на 3D-білбордах семи міст країни

Останній етап кампанії міжнародної компанії з аутсорсингу бізнес-процесів і професійних послуг Capita «You Belong Here» з набору до британської армії розпочався з яскравої анаморфної 3D OOH-реклами в семи містах країни, включаючи Глазго, Ноттінгем, Манчестер та Стратфорд, з анімаційною версією чемпіона Англії з боксу у важкій вазі, лейтенанта Гренадерської гвардії Нетті Нгвени.

«You Belong Here» звертається безпосередньо до молодих людей, показуючи, що для них є місце в Британській армії, і розвінчуючи їхні хибні уявлення про те, що вони не впишуться в її лави.

Новина за темою
Рекрутингова кампанія британської армії зробила глядача головним героєм

Анімація була створена диджитал-агенціями Ocean Labs та Ocean Studio під творчим керівництвом Accenture Song.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ця версія розвиває творчий задум оригінальної кампанії, зображуючи драматичний сценарій, у який потрапляють військовослужбовці британської армії від першої особи.

Реклама зображує групу солдатів, які надають допомогу та підтримку в умовах сильного урагану. Лейтенант Натті Нгвеня, командир піхотного підрозділу гренадерської гвардії, вибігає на передній план та закликає перехожих долучитися до допомоги.

Підполковник Кевін Бінгем прокоментував: «Цьогорічна рекрутингова кампанія була розроблена таким чином, щоб говорити безпосередньо з молодими людьми і намагалася поставити їх у типові армійські ситуації. Вперше для британської армії ми використовуємо цю неймовірну технологію 3D OOH DeepScreen, щоб створити досвід, який занурить людей в один з багатьох сценаріїв, у яких можуть опинитися наші солдати, і заохотить їх розглядати британську армію як кар’єру».

Лейтенант Натті Нгвеня, командир піхотного відділення Гренадерської гвардії, зірка реклами, додав: «Приєднання до Британської армії було одним з найкращих рішень у моєму житті, і для мене важливо мати можливість поділитися багатьма унікальними можливостями, які може запропонувати військова служба. Я отримав неймовірний досвід протягом своєї кар’єри, але участь у цій кампанії та зйомки в такому автентичному середовищі в анімаційному ролику — це, безумовно, ще одна з найяскравіших сторінок».

Розкажіть друзям про новину