Аутсорсингова компанія Capita та консалтингова компанія Accenture Song представили останню рекрутингову кампанію для британської армії під назвою «You Belong Here». Вона має на меті спростувати хибні уявлення 59% молодих людей, які не вірять, що вони підходять для британської армії.
Підтримуючи набір 16-34-річних військовослужбовців до лав регулярного, резервного і офіцерського складу, нова кампанія звертається безпосередньо до молодих людей, показуючи, що для них є місце в британській армії, де їхні інстинкти і здібності потрібні та цінуються.
Інтегрована кампанія розпочалась 4 вересня на телебаченні, в кінотеатрах, на радіо, в зовнішній рекламі, в інтернеті і в соціальних мережах. Вона включає три 30-секундні ролики, зняті режисером Біллі Бойдом Кейпом та спродюсовані компанією Academy Films.
У короткому ролику під назвою «Evacuation» глядачі занурюються в евакуацію цивільного населення під час конфлікту.
Креатив ставить рекрутів у центр драматичних сценаріїв, де використовується перспектива від першої особи, а глядачеві пропонується прийняти рішення про те, що робити далі.
Кампанія є продовженням довготривалої серії «Belonging», розробленої Accenture Song спільно з Capita та британською армією у 2017 році, що свідчить про новий підхід. Хоча «приналежність» завжди була в основі того, що означає «бути кращим» в армії, нове дослідження армії показало, що природа приналежності для молодих людей змінилася.
Генерал-майор Том Бівік, командувач армійського рекрутингу, сказав: «Щороку наша рекрутингова кампанія еволюціонує, реагуючи на нові виклики, які створюють бар’єри для набору на службу. Цей рік не є винятком. Кампанія «You Belong Here» має на меті розвіяти будь-які сумніви, які можуть виникнути у молодих людей щодо служби в армії, розповідаючи про те, що ми з ними схожі більше, ніж вони думають. Ми сподіваємось, що нова кампанія донесе до усіх майбутніх новобранців, що їхнє місце там, де їхні цінності мають значення — їхнє місце тут, у британській армії».
Адам Кін, виконавчий креативний директор Accenture Song: «Наші рекрутингові кампанії завжди були про те, що британська армія вірить у молодь. Цього року ми хотіли поговорити з ними безпосередньо, поставивши їх у типову армійську ситуацію, часто в умовах високого тиску, і запитати, як би вони вчинили, якими є їхні інстинкти. Реклама проникає крізь уявну четверту стіну і говорить їм, що ми впевнені, що вони не просто підійдуть, але й процвітатимуть».
Наомі Волтер, директорка з маркетингу Capita, зазначила: «Контекст, в якому ми проводимо набір до британської армії, є складним і постійно мінливим, а разом з ним змінюються потреби та очікування потенційних новобранців. Цьогорічна кампанія висвітлює цінності, які мотивують сучасне покоління, цінності, які, до речі, є основою приналежності до армії протягом сотень років. Показуючи молодим людям, що вони більше схожі на британських солдатів, ніж вони думають, ми прагнемо стимулювати переоцінку і роздуми про кар’єру в армії».