05 Вер 2023, 11:38

Рекрутингова кампанія британської армії зробила глядача головним героєм

Аутсорсингова компанія Capita та консалтингова компанія Accenture Song представили останню рекрутингову кампанію для британської армії під назвою «You Belong Here». Вона має на меті спростувати хибні уявлення 59% молодих людей, які не вірять, що вони підходять для британської армії.

Підтримуючи набір 16-34-річних військовослужбовців до лав регулярного, резервного і офіцерського складу, нова кампанія звертається безпосередньо до молодих людей, показуючи, що для них є місце в британській армії, де їхні інстинкти і здібності потрібні та цінуються.

Інтегрована кампанія розпочалась 4 вересня на телебаченні, в кінотеатрах, на радіо, в зовнішній рекламі, в інтернеті і в соціальних мережах. Вона включає три 30-секундні ролики, зняті режисером Біллі Бойдом Кейпом та спродюсовані компанією Academy Films.

У короткому ролику під назвою «Evacuation» глядачі занурюються в евакуацію цивільного населення під час конфлікту.

Креатив ставить рекрутів у центр драматичних сценаріїв, де використовується перспектива від першої особи, а глядачеві пропонується прийняти рішення про те, що робити далі.

Кампанія є продовженням довготривалої серії «Belonging», розробленої Accenture Song спільно з Capita та британською армією у 2017 році, що свідчить про новий підхід. Хоча «приналежність» завжди була в основі того, що означає «бути кращим» в армії, нове дослідження армії показало, що природа приналежності для молодих людей змінилася.

Генерал-майор Том Бівік, командувач армійського рекрутингу, сказав: «Щороку наша рекрутингова кампанія еволюціонує, реагуючи на нові виклики, які створюють бар’єри для набору на службу. Цей рік не є винятком. Кампанія «You Belong Here» має на меті розвіяти будь-які сумніви, які можуть виникнути у молодих людей щодо служби в армії, розповідаючи про те, що ми з ними схожі більше, ніж вони думають. Ми сподіваємось, що нова кампанія донесе до усіх майбутніх новобранців, що їхнє місце там, де їхні цінності мають значення — їхнє місце тут, у британській армії».

Адам Кін, виконавчий креативний директор Accenture Song: «Наші рекрутингові кампанії завжди були про те, що британська армія вірить у молодь. Цього року ми хотіли поговорити з ними безпосередньо, поставивши їх у типову армійську ситуацію, часто в умовах високого тиску, і запитати, як би вони вчинили, якими є їхні інстинкти. Реклама проникає крізь уявну четверту стіну і говорить їм, що ми впевнені, що вони не просто підійдуть, але й процвітатимуть».

Наомі Волтер, директорка з маркетингу Capita, зазначила: «Контекст, в якому ми проводимо набір до британської армії, є складним і постійно мінливим, а разом з ним змінюються потреби та очікування потенційних новобранців. Цьогорічна кампанія висвітлює цінності, які мотивують сучасне покоління, цінності, які, до речі, є основою приналежності до армії протягом сотень років. Показуючи молодим людям, що вони більше схожі на британських солдатів, ніж вони думають, ми прагнемо стимулювати переоцінку і роздуми про кар’єру в армії».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео