26 Тра 2023, 15:45

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами оголосив імена переможців PEACE та Гран-прі

Відомі імена переможців конкурсу PEACE Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023, а також анонсовано Гран-прі фестивалю, яку отримала робота Carol for Charity агентства Saatchi & Saatchi Ukraine.

Спеціальний конкурс PEACE, що посів особливе місце в сезоні 2023, створений для робіт, що спрямовані проти війни, агресії, геноциду, злочинів проти людства, включаючи поточну ситуацію війни в Україні. Серед пріоритетів у цьому конкурсі також були: сприяння мирним та інклюзивним суспільствам для сталого розвитку; зменшення насильства, боротьба зі злочинністю та тероризмом; боротьба з організованою злочинністю та незаконними потоками фінансів і зброї тощо.

Серед нагород конкурсу PEACE 1 Best Of Contest, 4 Gold, 23 Silver, 58 Bronze та 74 Shortlist у представників 15 країн світу: Болгарії, Великобританії, Іспанії, Італії, Канади, Латвії, Нідерландів, Польщі, Словаччини, України, Фінляндії, Франції, Чехії, Чилі та Швеції.

Раніше було опубліковано 1 частину переможців, у тому числі українських учасників із срібною та золотою нагородою.

Гран-прі цьогорічного фестивалю отримав український проєкт “Carol for the Charity” агентства Saatchi & Saatchi Ukraine для Міністерства закордонних справ України. Це історія про переосмислення всесвітньо відомого українського «Щедрика» для допомоги українським дітям, якими опікується Фундація Олени Зеленської.

Серед учасників з України, які отримали срібло та золото назвали такі імена:

Gold
  • TABASCO з проєктом Re:Create Ukraine — ініціативою щодо відновлення України, яка активізує світову креативну спільноту.

Silver

  • Postmen з проєктом Light of Freedom Defeats Darkness для Міністерства культури та інформаційної політики у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C01. PEACE / C01-04. OUT OF HOME ADVERTISING та у C12. PARTNERSHIP FOR THE GOALS / C12-08. INTEGRATED CAMPAIGNS.
  • ISD Group з проєктом Crimea 5 am у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C13. LOCAL SOLUTIONS / C13-04. OUT OF HOME ADVERTISING:

А також проєктом THE BRIEF: PREVENT WW3 у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C12. PARTNERSHIP FOR THE GOALS / C12-06. DIGITAL & MOBILE ADVERTISING:

  • IAMIDEA AGENCY з роботою THE KIND FUEL для мережі заправок WOG у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C01. PEACE / C01-10. DIRECT CAMPAIGNS.
  • KYIFORNIA з проєктом Postcards from Ukraine для Українського інституту у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C01. PEACE / C01-09. PR CAMPAIGNS.
  • Агенція McCann Kyiv з роботою ArtArmor. Art that saves lives для благодійного фонду UKRAINE FOR HEROES у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C01. PEACE / C01-08. INTEGRATED CAMPAIGNS.
  • Leo Burnett Ukraine з проєктом Captcha, де запропонувала власний варіант верифікації та перевірки на людяність, для фонду Eleos Ukraine у категорії C. SOCIAL GOALS CONTESTS / C01. PEACE / C01-06. DIGITAL & MOBILE ADVERTISING та  SOCIAL MEDIA & INFLUENCE.

Переглянути список переможців конкурсу PEACE можна за посиланням.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео