Крокуючий чоловік Johnnie Walker вже понад 100 років є символом прогресу — він завжди крокує з цілеспрямованістю. Правда, він деякий час залишався осторонь, коли бренд охопила радість, але він ніколи не припиняв рухатися вперед — аж дотепер.
У червні, місяці психічного здоров’я чоловіків, він вирішив зупинитися. Зупинитися, подумати, відпочити, і він закликає чоловіків робити те саме.
Ідея належить агентству TBWA\Hunt Lascaris і супроводжується анімованим відео, яке закликає чоловіків переосмислити, що насправді означає прогрес. В анімації Крокуючий чоловік зупиняється на півкроці, сідає і бере паузу, щоб перезавантажитися. Послання Johnnie Walker — продовжуйте йти, але не забувайте зупинятися, коли це потрібно.
Кампанія, яка закликає людей сповільнитися і подбати про своє психічне здоров’я, є відповіддю на зростання рівня вигорання, тривоги та депресії, особливо серед чоловіків, які часто відчувають тиск досягти успіху за будь-яку ціну.
Кампанія тривала протягом червня (Місяця психічного здоров’я чоловіків) на диджитал-білбордах по всьому Йоганнесбургу та в соціальних мережах Johnnie Walker.