Гейміфікація зі смаком вишні: AXE перетворив автобусну зупинку на ігровий автомат
21 Лип 2025, 10:37

Гейміфікація зі смаком вишні: AXE перетворив автобусну зупинку на ігровий автомат

У новому підході до семплінгу бренд AXE та агенція Ogilvy Greece зробили очікування автобуса в Афінах веселішим і набагато ароматнішим.

Для запуску нового дезодоранта-спрею для тіла Cherry Fizz AXE перетворив одну з найжвавіших автобусних зупинок міста на великий аркадний ігровий автомат.

Очікуючи транспорт, пасажири могли відсканувати QR-код і пограти в «Grab The Sweet» — вихопити тест-смужки нового аромату через вбудований дозатор, оточений соковитими вишнями.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ця активація точно влучила в ціль, адже дала поколінню Z саме те, чого вони хочуть від реклами: менше нав’язливості, більше розваг.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео