Бренд КИЇВХЛІБ ділиться секретом приготування найсмачніших ранкових сендвічів у відеоролику нової рекламної кампанії «British Sandwich від КИЇВХЛІБ. Твій сендвіч — твої правила!».
Відеоролик «British Sandwich від КИЇВХЛІБ. Твій сендвіч — твої правила!» — це коротка, динамічна та яскрава історія створення ідеального сендвіча до сніданку, серед ключових інгредієнтів якого: вірність власним правилам, задоволення від процесу та правильний вибір основи — лінійки сендвічних хлібів British Sandwich від КИЇВХЛІБ. Головний герой ролику щиро захоплений процесом і щедро приправляє свій кулінарний витвір улюбленими компонентами. А від результату цих смакових експериментів у захваті навіть чотирилапий домашній улюбленець.
Відеоролик став ключовим елементом комплексної національної рекламної кампанії «British Sandwich від КИЇВХЛІБ. Твій сендвіч — твої правила!».
Метою кампанії було вирішення низки завдань: формування культури споживання сендвічного хліба в Україні, привернення уваги поколінь Y та Z через демонстрацію сендвіча як нового споживчого тренду, а також оновлення сприйняття бренду КИЇВХЛІБ серед молодої аудиторії. Менш ніж за два місяці з моменту старту кампанія зібрала понад 12 000 000 переглядів у digital-середовищі (YouTube, Facebook та Instagram).
Лінійка British Sandwich від КИЇВХЛІБ продовжила традицію знайомства українців зі смаковими особливостями, технологіями пекарської справи, культурою споживання та історією хлібобулочних виробів з різних куточків світу, започатковану лінійкою скандинавських хлібів Norden Brod у 2024 році
Над створенням рекламного ролика працювали:
- Креатив, сценарій, концепт продукту, текст, джингл, музика: Дмитро Данилович
- Production / Post-production: Pif Paf Production Сергій Рудь
- Музичне аранжування та запис: Muzika Hub
- Фуд-стайлінг: Юлія Маланюк
- Кастинг, костюми: Анна Гнилюх
- Producing: креативна команда маркетингу Alviva Group
Ідеальна основа для сендвічів — British Sandwich від КИЇВХЛІБ — вже на полицях національних мереж супермаркетів по всій країні.