КИЇВХЛІБ розкрив секрет приготування ідеальних cендвічів у новій кампанії
23 Тра 2025, 17:01

КИЇВХЛІБ розкрив секрет приготування ідеальних cендвічів у новій кампанії

Бренд КИЇВХЛІБ ділиться секретом приготування найсмачніших ранкових сендвічів у відеоролику нової рекламної кампанії «British Sandwich від КИЇВХЛІБ. Твій сендвіч — твої правила!».

Відеоролик «British Sandwich від КИЇВХЛІБ. Твій сендвіч — твої правила!» — це коротка, динамічна та яскрава історія створення ідеального сендвіча до сніданку, серед ключових інгредієнтів якого: вірність власним правилам, задоволення від процесу та правильний вибір основи — лінійки сендвічних хлібів British Sandwich від КИЇВХЛІБ. Головний герой ролику щиро захоплений процесом і щедро приправляє свій кулінарний витвір улюбленими компонентами. А від результату цих смакових експериментів у захваті навіть чотирилапий домашній улюбленець.

Відеоролик став ключовим елементом комплексної національної рекламної кампанії «British Sandwich від КИЇВХЛІБ. Твій сендвіч — твої правила!».

Метою кампанії було вирішення низки завдань: формування культури споживання сендвічного хліба в Україні, привернення уваги поколінь Y та Z через демонстрацію сендвіча як нового споживчого тренду, а також оновлення сприйняття бренду КИЇВХЛІБ серед молодої аудиторії. Менш ніж за два місяці з моменту старту кампанія зібрала понад 12 000 000 переглядів у digital-середовищі (YouTube, Facebook та Instagram).

Насичені соковиті кольори й образи відеоролика немов закликають глядача до кулінарних досліджень та нагадують, що в житті завжди є місце для творчості. Створити справжній сендвічний шедевр за власними правилами й отримати від процесу неймовірне задоволення можна лише за декілька хвилин на власній кухні. А лінійка сендвічних хлібів British Sandwich від КИЇВХЛІБ стане чудовою основою для найсміливіших кулінарних експериментів.
Дмитро Данилович
СМО ALVIVA GROUP

Лінійка British Sandwich від КИЇВХЛІБ продовжила традицію знайомства українців зі смаковими особливостями, технологіями пекарської справи, культурою споживання та історією хлібобулочних виробів з різних куточків світу, започатковану лінійкою скандинавських хлібів Norden Brod у 2024 році

Над створенням рекламного ролика працювали:

  • Креатив, сценарій, концепт продукту, текст, джингл, музика: Дмитро Данилович
  • Production / Post-production: Pif Paf Production Сергій Рудь
  • Музичне аранжування та запис: Muzika Hub
  • Фуд-стайлінг: Юлія Маланюк
  • Кастинг, костюми: Анна Гнилюх
  • Producing: креативна команда маркетингу Alviva Group

Ідеальна основа для сендвічів — British Sandwich від КИЇВХЛІБ — вже на полицях національних мереж супермаркетів по всій країні.

Розкажіть друзям про новину