Квотербек команди «Теннессі Тайтенс» Вілл Левіс повернувся з черговою гумористичною кампанією для майонезу Hellmann’s.
Кампанія «Mayotivations», створена агенцією VML New York, показує Левіса, який роздає кумедні, мотиваційні заяви з подвійним значенням, що стосуються їжі та футболу, в той час як монтаж сцен показує його «тренувальні заняття».
Нагадуючи ностальгічні блокбастери 80-х, різні кадри з Левісом показують, як він кидає і ловить банку майонезу, як футбольний м’яч, як бігає між стопками банок з майонезом і як він поклоняється Hellmann’s в своїх руках.
Кампанія триватиме до середини грудня і включатиме національні телевізійні ролики, внутрішні радіоролики та QR-коди для покупок на спортивних трансляціях CBS Sports та «Шоу Дрю Беррімор». Крім того, зовнішня реклама та диджитал реклама буде розміщена в залах, на білбордах та трибунах стадіонів по всій країні, включаючи футбольних партнерів Hellmann’s — «Теннессі Тайтенс», «Нью-Інгленд Петріотс» та «Нью-Йорк Джаєнтс».
Остання робота з Левісом є продовженням попереднього партнерства з Hellmann’s. У серпні в рамках іншої кампанії Hellmann’s було оголошено, що квотербек випустить аромат Levis №8 із запахом майонезу. Відтоді лімітована партія аромату була розпродана онлайн.