Квітучі пейзажі та шезлонги: бренд освіжувачів повітря зобразив світи носа
03 Бер 2025, 17:12

Квітучі пейзажі та шезлонги: бренд освіжувачів повітря зобразив світи носа

Бренд освіжувачів повітря Air Wick запустив веселу та грайливу кампанію, яка запрошує публіку до анімаційних, наповнених ароматами «світів носа».

Кампанія включає три телевізійні ролики, кожен з яких присвячений одному з продуктів Air Wick. Від пишних і квітучих пейзажів до носів, що розслабляються на шезлонгах, ролики переносять глядачів у різні «світи носа».

Завдяки «світу носа» для кожного продукту, кампанія, створена агентством Havas London, підкреслює, що коли мова йде про освіжувачі повітря, ніс не лише заслуговує на найкраще, але й знає, що саме є найкращим.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Перший телевізійний ролик кампанії вийшов сьогодні, а протягом весни будуть представлені інші два.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео