Материнство — це любов, турбота й хронічне недосипання. Агенція Leo Chicago у партнерстві з ямайським туроператором Sandals Resorts вирішила змінити це, запустивши незвичну, теплу та продуману кампанію «The Mom Nap» — першу у світі подушку для сну, створену виключно для матерів.
Концепція перетворює окремі зони на курортах Sandals Resorts на спеціальні «куточки для сну», науково відібрані за їхніми природними релаксаційними властивостями. Цей інноваційний підхід враховує фундаментальне споживче розуміння: 94% опитаних мам кажуть, що більше сну піде на користь усій їхній родині, а опитування показало, що половина матерів вважають «сон, коли ти нікому не потрібен» найвищою розкішшю.
На відміну від типових рекламних кампаній, робота Leo Burnett виходить за рамки реклами і відображає справжній курортний досвід. Легітимізуючи дрімоту як офіційну курортну активність, вона вона визнає реальність материнства і перетворює турботу про себе на частину курортного стилю життя. До того ж, усе це гармонійно поєднується з природними умовами Карибського басейну, що самі по собі сприяють спокою та сну.