Кур’єри сервісу доставки їжі стали перекладачами смачномови
28 Жов 2024, 17:10

Кур’єри сервісу доставки їжі стали перекладачами смачномови

Сама назва BoltFood каже, що бренд є експертом з доставки саме food.

«Bolt Food працює на українському ринку з жовтня 2020 року. До сьогодні бренд завойовував долю ринку, використовуючи виключно конверсійні інструменти, але, оскільки конкуренція в категорії зростає, прийшов час подумати про brand equity та диференціацію бренду відносно конкурентів», — розповідає Сергій Костя, маркетинг-директор Bolt в країнах Центральної, Східної Європи та Азії.

Коли говорять про доставку, то головними атрибутами здаються дуже раціональні речі: швидкість, вартість, асортимент тощо. Але про це говорять всі, і, значить, це не зробить бренд унікальним. Тому Rockets вирішили про це поговорити з аудиторією в рамках глибинних інтерв’ю. Говорили багато, але звелося все до простої істини: будь-які переваги доставки зникають, якщо їжа не смачна. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Основну увагу зосередили на формуванні позитивного іміджу кур’єрів, які є обличчям бренду на кожному етапі взаємодії з клієнтами. Це рішення не лише відповідало комунікаційним цілям, але й допомогло сформувати «людяний» образ бренду. А мову смаку знайшли всередині креативної команди.

«Ми замовили їжу в офіс і штормили ідеї, в основному всі члени команди говорили, одночасно смачно жуючи. І в цей момент стало зрозуміло, що це і є правда життя, яка має лягти в основу ідеї — коли їжа смачна, люди не можуть втриматись, щоб не спробувати її, навіть якщо доведеться говорити з повним ротом», — каже Сергій Артеменко, креативний директор Rockets.

«Ясно, що смачно» — класична 360-кампанія, яка охопила всі основні медіа і формати проявів: від онлайн-відео, ООН та радіо до інтеграції Михайла Кацуріна як амбасадора бренду та інших нестандартних проявів, які ще побачить цільова аудиторія. 

Для рекламних відео обрали локації, куди найчастіше замовляють їжу: на роботу, додому та навіть в парк. 

Для зовнішньої реклами вигадали смачномову та переклад з неї, власне це те, що можна почути від людини, коли вона говорить з набитим ротом. Ну а радіоролики — це просто суцільне стимулювання слиновиділення.

Перші результати кампанії BoltFood та Rockets. Growth R&D обіцяють оголосити вже за місяць.

Розкажіть друзям про новину