Кур’єри сервісу доставки їжі стали перекладачами смачномови
28 Жов 2024, 17:10

Кур’єри сервісу доставки їжі стали перекладачами смачномови

Сама назва BoltFood каже, що бренд є експертом з доставки саме food.

«Bolt Food працює на українському ринку з жовтня 2020 року. До сьогодні бренд завойовував долю ринку, використовуючи виключно конверсійні інструменти, але, оскільки конкуренція в категорії зростає, прийшов час подумати про brand equity та диференціацію бренду відносно конкурентів», — розповідає Сергій Костя, маркетинг-директор Bolt в країнах Центральної, Східної Європи та Азії.

Коли говорять про доставку, то головними атрибутами здаються дуже раціональні речі: швидкість, вартість, асортимент тощо. Але про це говорять всі, і, значить, це не зробить бренд унікальним. Тому Rockets вирішили про це поговорити з аудиторією в рамках глибинних інтерв’ю. Говорили багато, але звелося все до простої істини: будь-які переваги доставки зникають, якщо їжа не смачна. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Основну увагу зосередили на формуванні позитивного іміджу кур’єрів, які є обличчям бренду на кожному етапі взаємодії з клієнтами. Це рішення не лише відповідало комунікаційним цілям, але й допомогло сформувати «людяний» образ бренду. А мову смаку знайшли всередині креативної команди.

«Ми замовили їжу в офіс і штормили ідеї, в основному всі члени команди говорили, одночасно смачно жуючи. І в цей момент стало зрозуміло, що це і є правда життя, яка має лягти в основу ідеї — коли їжа смачна, люди не можуть втриматись, щоб не спробувати її, навіть якщо доведеться говорити з повним ротом», — каже Сергій Артеменко, креативний директор Rockets.

«Ясно, що смачно» — класична 360-кампанія, яка охопила всі основні медіа і формати проявів: від онлайн-відео, ООН та радіо до інтеграції Михайла Кацуріна як амбасадора бренду та інших нестандартних проявів, які ще побачить цільова аудиторія. 

Для рекламних відео обрали локації, куди найчастіше замовляють їжу: на роботу, додому та навіть в парк. 

Для зовнішньої реклами вигадали смачномову та переклад з неї, власне це те, що можна почути від людини, коли вона говорить з набитим ротом. Ну а радіоролики — це просто суцільне стимулювання слиновиділення.

Перші результати кампанії BoltFood та Rockets. Growth R&D обіцяють оголосити вже за місяць.

Розкажіть друзям про новину