Культура скасування: 4 поради для керівників, як запобігти наслідків
10 Кві 2023, 16:44
PR

Культура скасування: 4 поради для керівників, як запобігти наслідків

Культура скасування може торкнутися кожного. Це не лише проблема багатих і знаменитих. Будь-хто, хто має протилежну точку зору, може стати об’єктом онлайн-натовпу і потенційно поставити під загрозу свою репутацію та засоби до існування. Знання того, що робити, якщо це трапиться, є ключем до того, щоб вийти з кризи неушкодженим.

Порадами ділиться Еван Нірман, засновник і генеральний директор Red Banyan, глобальної PR-компанії, що спеціалізується на антикризовому PR.

Будь-хто, хто має протилежну точку зору, може стати об’єктом онлайн-натовпу.

Ретельний аналіз вашого життя, бізнесу та сфери діяльності може дати підказки та індикатори, які підкажуть, звідки найімовірніше може виникнути атака «культури скасування». Важливо швидко реагувати, оскільки дезінформація та чутки, які поширюються в інтернеті, можуть створити репутаційні проблеми, якщо нічого не зробити, щоб зупинити хвилю інсинуацій.

1. Будьте готові до несподіванок

Перш за все, будьте розумними в тому, як ви використовуєте соціальні мережі, і підготуйте план дій на випадок, якщо він вам знадобиться. Це як страхування: ніхто не хоче платити за страховку, але вона може вам знадобитися, щоб ви не постраждали від катастрофи. Процес створення плану в разі культури скасування подібний до розробки детального плану кризових комунікацій.

Найперший крок у створенні плану протистояння культурі скасування — відкинути думку про те, що вона ніколи не може з вами трапитися.

Найперший крок у створенні плану протистояння культурі скасування — відкинути думку про те, що вона ніколи не може з вами трапитися. Це небезпечний настрій, який ґрунтується на видаванні бажаного за дійсне, а не за реальність. Заперечувати можливість або взагалі уникати проблеми — це природна психологічна реакція, яка ґрунтується на страху. Сформулювати план, як впоратися з цією реальною можливістю, — найкращий спосіб протистояти атаці культури скасування.

2. Візьміть до уваги вашу контактну інформацію

Тактика під назвою «доксинг» часто використовується «стерв’ятниками» культури скасування. Це термін, який описує пошук і публічне поширення чиєїсь особистої ідентифікаційної інформації, наприклад, вашої адреси чи номера телефону або адреси вашого роботодавця. Маючи ці дані, ті, хто бажають вам зла, можуть завдати серйозної шкоди. Після того, як ваш номер мобільного телефону буде оприлюднено, ви можете зіткнутися з телефонними дзвінками та повідомленнями, сповненими ненависті чи помсти.

Чи знаєте ви, що б ви зробили, якби ваша особиста інформація стала доступною в інтернеті? Власники бізнесу, керівники компаній, підприємці та приватні особи повинні мати план, щоб вижити. Планування є частиною процесу виживання.

Один із способів захиститися від розголошення вашої особистої інформації — мати під рукою інший телефон, яким ви можете користуватися і в який ви вже завантажили контактну інформацію для обраної групи близьких друзів і членів сім’ї. Іншим проактивним заходом є інвестування в підключені до інтернету дверні дзвінки, камери або системи сигналізації, які допоможуть забезпечити вашу фізичну безпеку. 

3. Слідкуйте за розмовами

Знати, що говорять про вас або ваш бренд під час кризи, дуже важливо. Чи коментарі в інтернеті стають дедалі гіршими, чи буря, швидше за все, вщухне? Ви про це не дізнаєтесь, якщо не відстежуватимете.

Програмне забезпечення для моніторингу соціальних мереж — це потужний та ефективний спосіб відстежувати розмови в інтернеті, який може стати гідною інвестицією. Сьогодні існує безліч варіантів з широким спектром можливостей — від простого сповіщення про новини до створення детальних діаграм і графіків зі складними показниками. Таке програмне забезпечення для моніторингу, як правило, є дорогим, але може заощадити ваш час, оскільки воно постійно сканує основні сайти соціальних мереж, щоб краще зрозуміти, які розмови відбуваються.

Безкоштовні альтернативи, такі як сповіщення Google, можна налаштувати так, щоб вони включали назву бренду компанії та інші ключові слова, пов’язані з її галуззю, щоб ви були в курсі згадок вашого імені.

4. Знайте, коли час просити про допомогу

Загальне правило ефективної комунікації полягає в тому, що ви повинні розповісти свою історію на власних умовах і з власної точки зору, оскільки якщо ви цього не зробите, то хтось інший розповість її за вас. Якщо ви не знаєте, як це зробити, можливо, настав час звернутися за допомогою.

Переконайтеся, що у вас є правильний мегафон, щоб ваш голос був почутий.

Чи знаєте ви ім’я досвідченого фахівця з кризових комунікацій, який міг би вас проконсультувати? Професійна кризова PR-агенція або юрист можуть надати чудову пораду, але проводити співбесіди під час кризи, що назріває, може бути нелегко. Завчасний вибір агентства з кризових комунікацій або юридичного експерта дозволить вам не поспішати і перевірити правильного партнера, щоб переконатися, що фірма або особа має відповідний досвід, здібності та бойовий дух, які знадобляться вам, коли на кону стоятиме все.

Відома істина свідчить, що в кожній ситуації є три сторони: те, що сказала одна людина, те, що сказала інша людина, і те, що сталося насправді. Якщо ви хочете, щоб ваша версія була розказана, переконайтеся, що у вас є правильний мегафон, щоб ваш голос був почутий.

Розкажіть друзям про новину