Все починалось із дискусій про гастрономічні відмінності у різних культурах, із спільної пристрасті до кухні та місцевої їжі. Ярослав Жеребецький, фахівець з менеджменту та стратегічного розвитку ІТ-компаній, разом зі своїми європейськими друзями давно хотіли переосмислити українську культуру пиття. Ярослав мріяв створити новий продукт, який поєднував би українську самобутність та сучасні тренди алкогольного ринку. Розробити якісно новий підхід до позиціонування вітчизняних міцних алкогольних напоїв. Тож саме він і винайшов рецепт джину на основі калинового соку. Проте рішення втілити цю ідею в життя прийшло лише після повномасштабного вторгнення в лютому 2022 року.
Крафтову дистилярню почали з нуля будувати в Карпатах. У команді, яка працювала над проєктом, також були Хейні Захаріассен, засновник найбільшого у світі інтернет-магазину вина Vivino. А також Крістіан Дідріксен Гран, власник відомої дистилярні на Фарерських островах. Європейці не побоялися вкладати власні кошти в охоплену війною і стареотипно повністю корумповану Україну. Абсолютно прозоро вони проходять всі етапи запуску продукту, платять податки, створюють патенти рецептів, отримують сертифікати якості. І це реально працює.
Однак для розвитку ресурсів не буває забагато і з’явилася ідея наслідувати європейський тренд із залучення додаткових інвестицій. Засновники дистилярні створили дружній клуб бренду, члени якого отримують можливість отримати перші пляшки калинового джину вже у найближчій перспективі. А залучені від членських внесків кошти залучають до розбудови проєкту. Таким чином будь-хто може долучитись до проєкту та стати його частиною.
Наразі команда готується до запуску серійного виробництва джину “Кукуріку” під брендом “Ліпша”.