«Кукуріку»:  в Україні створили калиновий джин із символічною назвою
21 Сер 2023, 13:49

«Кукуріку»: в Україні створили калиновий джин із символічною назвою

Все починалось із дискусій про гастрономічні відмінності у різних культурах, із спільної пристрасті до кухні та місцевої їжі. Ярослав Жеребецький, фахівець з менеджменту та стратегічного розвитку ІТ-компаній, разом зі своїми європейськими друзями давно хотіли переосмислити українську культуру пиття. Ярослав мріяв створити новий продукт, який поєднував би українську самобутність та сучасні тренди алкогольного ринку. Розробити якісно новий підхід до позиціонування вітчизняних міцних алкогольних напоїв. Тож саме він і винайшов рецепт джину на основі калинового соку. Проте рішення втілити цю ідею в життя прийшло лише після повномасштабного вторгнення в лютому 2022 року. 

Ми маємо нарешті прокинутись і усвідомити свій неймовірний потенціал, свою унікальність та національну ідентичність. Українське – це кльово, і чому б не робити його ще й сучасним та зрозумілим за кордоном? Прокидайтесь, “Кукуріку”!
Ярослав Жеребецький

Крафтову дистилярню почали з нуля будувати в Карпатах. У команді, яка працювала над проєктом, також були Хейні Захаріассен, засновник найбільшого у світі інтернет-магазину вина Vivino. А також Крістіан Дідріксен Гран, власник відомої дистилярні на Фарерських островах. Європейці не побоялися вкладати власні кошти в охоплену війною і стареотипно повністю корумповану Україну. Абсолютно прозоро вони проходять всі етапи запуску продукту, платять податки, створюють патенти рецептів, отримують сертифікати якості. І це реально працює.

Однак для розвитку ресурсів не буває забагато і з’явилася ідея наслідувати європейський тренд із залучення додаткових інвестицій. Засновники дистилярні створили дружній клуб бренду, члени якого отримують можливість отримати перші пляшки калинового джину вже у найближчій перспективі. А залучені від членських внесків кошти залучають до розбудови проєкту. Таким чином будь-хто може долучитись до проєкту та стати його частиною.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Наразі команда готується до запуску серійного виробництва джину “Кукуріку” під брендом “Ліпша”.

Розкажіть друзям про новину