Креативники та сестри Фельдман довели, що KFC має українську душу
06 Лип 2023, 10:46

Креативники та сестри Фельдман довели, що KFC має українську душу

Для українського KFC липень розпочався виходом нової комунікаційної кампанії, що розповідає про те, як KFC з 2012 року з американця поступово перетворювався на українця. Так би мовити, лагідна українізація почалася раніше за мейнстрім.

Певно, всі знають, що таке франшиза та як вона працює. У більшості випадків бізнес переймає всі ключові підходи, слогани, айдентику, стиль комунікації, матеріали та продукти й залишається вірним, так званому, головному офісу. Компанія KFC Україна в цьому плані набагато більш автономна, тож взяла найкраще з американської франшизи та додала те, що є тільки в Україні, щоб стати ще краще і смакувати неповторно, по-українськи. 

Завдання

Задача агенції креативного маркетингу Айділерс полягала в тому, щоб показати цінність бренду KFC для України. Цінність в наданні робочих місць для українців, податках до держбюджету, українських благодійних кампаній. Та в цілому більшість закордонних брендів несуть ту саму цінність. То в чому ж перевага KFC? 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Ресьорч 

Під час ресьорчу зрозуміли наступне – більшість відвідувачів ресторану вважають, що всі продукти у ресторани KFC доставляють з-за кордону. А коли дізнавались, що майже вся продукція збирається з різних куточків України, то дивувались та казали: “Це круто! Тепер зрозуміло чому саме тут настільки смачно”. Саме цей меседж було вирішено донести до цільової аудиторії. 

Так з’явилась ідея присвятити кампанію ідеальному поєднанню традиційного рецепту KFC з Кентуккі та українських якісних продуктів. 

Що зробили?

Рекламну кампанію 360 з головним меседжем “KFC.Україна ідеальне поєднання”. 

Айділерс створили анімаційний ролик за допомогою технології zoom art – де кожен наступний кадр ролику знаходиться всередині попереднього. Таким чином, ідеальне поєднання було підкреслено і тут. Для створення візуалу запросили стріт-арт-художниць сестер Фельдман – це саме вони зобразили квітки, що стали основою останнього дизайну вітрин ЦУМу, прикрасили українські міста містичними мотанками-оберегами, створили мурал Grow in Freedom у Брюсселі та сколихнули соціальні мережі своїм дизайном українських карт Таро на всі випадки життя. 

Також Айділерс використали елемент гейміфікації в кампанії у вигляді інтерактиву з відвідувачами. Було розроблено сайт-гру. При підключені до Wi-Fi в будь-якому ресторані KFC відвідувач потрапляє на сайт, де може сам пограти у zoom art гру. Після її проходження кожен отримує смачну нагороду. Такий прийом було використано для охоплення більш широкої аудиторії.

Наразі інфлюєнс-маркетинг відіграє дуже велику роль в поширенні продукту та його продажах, тому залучилися підтримкою кампанії блогерами в TikTok та Instagram.

Розкажіть друзям про новину