Комунікація між містянами та місцевою владою є ключовою передумовою розвитку будь-якого регіону. Важливо мати ефективний механізм для звернень громадян і надання їм інформації та підтримки. В Україні, а зокрема в Запорізькій області, це завдання виконує Запорізький обласний контактний центр.
Щоб підвищити обізнаність населення про послуги, які надає Запорізький обласний контактний центр, у межах проєкту «Демократичне врядування у Східній Україні» на замовлення Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) була запущена інформаційна кампанія.
Завдання
Привернути увагу до адміністративних, інформаційних і соціальних послуг, які надає Запорізька обласна військова адміністрація (Запорізька ОВА). Наголосити на доступності якісних послуг, які можна отримати через контактний центр Запорізької ОВА.
Реалізація
Щоб досягти мети кампанії, PLEON Talan використав різні канали й інструменти:
- Соціальні мережі.
Facebook-сторінка «Запорізька підтримка» стала основним інструментом для поширення відеоматеріалів та інформації.
YouTube-канал «Підтримка Запоріжжя» був використаний для оприлюднення відеоінтерв’ю та інформаційних відеороликів.
- Офіційні сторінки.
Офіційна сторінка Запорізької ОВА у Facebook і YouTube-канал Запорізької ОВА використовувалися для розповсюдження інформації.
- Місцеві ЗМІ.
Співпраця з місцевими ЗМІ дала змогу розповсюджувати інформацію через традиційні медіа.
- Інші майданчики.
Інформація за допомогою плакатів і листівок оприлюднювалася в місцях, у які можуть звертатися місцеві жителі: у лікарнях, адміністративних будівлях, на зупинках громадського транспорту.
Основними інструментами в цих каналах стали два відеоінтерв’ю з головою Запорізької ОВА, його профільними заступниками та працівниками Запорізького обласного контактного центру, що висвітлюють функціональність і розширення послуг, надаваних жителям Запорізької області.
Відеоролик-пояснення, що присвячений діяльності контакт-центру й чат-боту та висвітлює функціональність і розширення послуг, надаваних жителям Запорізької області.
Щоб максимально поширити відео серед цільової аудиторії, його розмістили також на сайті місцевого медіа Vgorode. Чотири статті про функціональність і розширення послуг, які надає Запорізький обласний контактний центр.
Засобами офлайн-комунікації стали плакати (980 шт.), листівки (2 тис. шт.) і білборди в межах міста (5 шт.).
Результати
За час проєкту підготовлені матеріали побачили:
- 26 300 користувачів із Запоріжжя й області на YouTube;
- 641 тис. користувачів із Запоріжжя й області у Facebook;
- 1600 користувачів із Запоріжжя й області в Telegram.