Креативники створили комунікаційну кампанію контакт-центру в Запорізькій області
15 Лис 2023, 16:27

Креативники створили комунікаційну кампанію контакт-центру в Запорізькій області

Комунікація між містянами та місцевою владою є ключовою передумовою розвитку будь-якого регіону. Важливо мати ефективний механізм для звернень громадян і надання їм інформації та підтримки. В Україні, а зокрема в Запорізькій області, це завдання виконує Запорізький обласний контактний центр.

Щоб підвищити обізнаність населення про послуги, які надає Запорізький обласний контактний центр, у межах проєкту «Демократичне врядування у Східній Україні» на замовлення Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) була запущена інформаційна кампанія.

Завдання

Привернути увагу до адміністративних, інформаційних і соціальних послуг, які надає Запорізька обласна військова адміністрація (Запорізька ОВА). Наголосити на доступності якісних послуг, які можна отримати через контактний центр Запорізької ОВА.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Реалізація

Щоб досягти мети кампанії, PLEON Talan використав різні канали й інструменти:

  • Соціальні мережі.

Facebook-сторінка «Запорізька підтримка» стала основним інструментом для поширення відеоматеріалів та інформації.

YouTube-канал «Підтримка Запоріжжя» був використаний для оприлюднення відеоінтерв’ю та інформаційних відеороликів.

  • Офіційні сторінки.

Офіційна сторінка Запорізької ОВА у Facebook і YouTube-канал Запорізької ОВА використовувалися для розповсюдження інформації.

  • Місцеві ЗМІ.

Співпраця з місцевими ЗМІ дала змогу розповсюджувати інформацію через традиційні медіа.

  • Інші майданчики.

Інформація за допомогою плакатів і листівок оприлюднювалася в місцях, у які можуть звертатися місцеві жителі: у лікарнях, адміністративних будівлях, на зупинках громадського транспорту.

Основними інструментами в цих каналах стали два відеоінтерв’ю з головою Запорізької ОВА, його профільними заступниками та працівниками Запорізького обласного контактного центру, що висвітлюють функціональність і розширення послуг, надаваних жителям Запорізької області. 

Відеоролик-пояснення, що присвячений діяльності контакт-центру й чат-боту та висвітлює функціональність і розширення послуг, надаваних жителям Запорізької області. 

Щоб максимально поширити відео серед цільової аудиторії, його розмістили також на сайті місцевого медіа Vgorode. Чотири статті про функціональність і розширення послуг, які надає Запорізький обласний контактний центр.

Засобами офлайн-комунікації стали плакати (980 шт.), листівки (2 тис. шт.) і білборди в межах міста (5 шт.).

Результати

За час проєкту підготовлені матеріали побачили:

  • 26 300 користувачів із Запоріжжя й області на YouTube;
  • 641 тис. користувачів із Запоріжжя й області у Facebook;
  • 1600 користувачів із Запоріжжя й області в Telegram.

Розкажіть друзям про новину