Руба Абу-Німа, креативний директор Tiffany&Co. залишила ювелірний будинок, що належить LVMH.
Абу-Німа була призначена на посаду в 2021 році — відразу після придбання бренду конгломератом — і займалася просуванням творчого бачення Tiffany & Co. Завдяки їй у рекламних кампаніях ювелірного будинку взяли участь Джулія Фокс, дизайнер Luar Рауль Лопес та інфлюєнсер Анайя Гамільтон.
Їй було доручено наглядати за візуальними креативними активами, не пов’язаними із дизайном продукту, включаючи дизайн сайтів і зображення, вміст соціальних мереж і рекламні кампанії.
Абу-Німа є досвідченим креативником, яка також працював на керівних посадах у Revlon, журналі Elle, Bobbi Brown і Shiseido.
Сама Руба Абу-Німа та представник Tiffany & Co. поки що ніяк не прокоментували новину про кадрові зміни.