Країни світу пробігли марафон проти пластику у ролику Greenpeace, натхненному Олімпійськими іграми
09 Сер 2024, 14:02

Країни світу пробігли марафон проти пластику у ролику Greenpeace, натхненному Олімпійськими іграми

Фільм Greenpeace показав, як уряди країн піддаються спокусі з боку нечистих на руку груп, які відволікають їх від підписання договору ООН про припинення пластикового забруднення.

У кампанії Greenpeace та We Are Social, яка натхненна Олімпійськими іграми, країни вступають в гонку проти часу, щоб покласти край одноразовому пластику.

Фільм знятий для того, щоб привернути увагу до переговорів щодо договору, які відбудуться в Пусані, Південна Корея, у листопаді.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У кампанії зображені бігуни у костюмах, що уособлюють країни світу, які отримують хабарі від лобістів та компаній, що видобувають викопне паливо. Коли вони добігають до фінішу, неоднозначний фінал залишає глядача здогадуватися, які країни підпишуть договір.

За даними платформи маркетингових досліджень Kantar, 89% глядачів відчують себе залученими до перегляду цієї реклами, у той час як більшість з них вважатимуть бренд більш привабливим після перегляду.

09 Сер 2024, 14:02
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

«Щедрик» став саундтреком різдвяної реклами Chanel
«Щедрик» став саундтреком різдвяної реклами Chanel
Miller Lite створив камін для розливу холодного пива
Miller Lite створив камін для розливу холодного пива
«Мовчання — НЕ золото»: відомі приказки переосмислили, щоб зруйнувати стереотипи про домашнє насильство
«Мовчання — НЕ золото»: відомі приказки переосмислили, щоб зруйнувати стереотипи про домашнє насильство