Країни світу пробігли марафон проти пластику у ролику Greenpeace, натхненному Олімпійськими іграми
09 Сер 2024, 14:02

Країни світу пробігли марафон проти пластику у ролику Greenpeace, натхненному Олімпійськими іграми

Фільм Greenpeace показав, як уряди країн піддаються спокусі з боку нечистих на руку груп, які відволікають їх від підписання договору ООН про припинення пластикового забруднення.

У кампанії Greenpeace та We Are Social, яка натхненна Олімпійськими іграми, країни вступають в гонку проти часу, щоб покласти край одноразовому пластику.

Фільм знятий для того, щоб привернути увагу до переговорів щодо договору, які відбудуться в Пусані, Південна Корея, у листопаді.

У кампанії зображені бігуни у костюмах, що уособлюють країни світу, які отримують хабарі від лобістів та компаній, що видобувають викопне паливо. Коли вони добігають до фінішу, неоднозначний фінал залишає глядача здогадуватися, які країни підпишуть договір.

За даними платформи маркетингових досліджень Kantar, 89% глядачів відчують себе залученими до перегляду цієї реклами, у той час як більшість з них вважатимуть бренд більш привабливим після перегляду.

09 Сер 2024, 14:02
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Американський репер та солдати з «Гри у кальмара» влаштували святкову вечірку у ролику Johnnie Walker та Uber Eats
Американський репер та солдати з «Гри у кальмара» влаштували святкову вечірку у ролику Johnnie Walker та Uber Eats
MAKE SENSE та Kernel: експансія українського креативу в Нідерландах
MAKE SENSE та Kernel: експансія українського креативу в Нідерландах
«Завтра буде»: поштова компанія розповіла історії життя українців у новій кампанії
«Завтра буде»: поштова компанія розповіла історії життя українців у новій кампанії