Kraft Heinz вважає, що картину Да Вінчі замазали вершковим сиром
03 Чер 2022, 13:21

Kraft Heinz вважає, що картину Да Вінчі замазали вершковим сиром

У Луврі чоловік, переодягнений у жінку, в інвалідному візку, раптово підскочив до картини із зображенням Мони Лізи і кинув у неї торт.

Коли в Kraft Heinz дізналися про цей випадок, вони вирішили розпочати власну використати цю ситуацію та розпочати власну кампанію. Всі говорять про кремовий торт у центрі суперечок, але компанія стверджує, що цей «крем» може бути вершковим сиром.

Was it Philadelphia? цікавиться компанія. Питання супроводжується вражаючим відтворенням обмазаної картини кремом. Команда креативного агентства Rethink вигадали креативну активацію.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Якщо є вершковий сир, гідний Лувру, то це Філадельфія», — заявляє виробник вершкового сиру.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео