28 Чер 2024, 14:14

Косметичний бренд випустив набори для догляду за шкірою після перегляду фільмів

Чи знали, що те, що людина дивиться, може впливати на її шкіру?

Дослідження показали, що перегляд бойовиків може підвищити рівень кортизолу, що робить шкіру більш чутливою, у той час як шанувальники комедій можуть бути більш схильні до появи зморшок від сміху, а любителі драматичних фільмів можуть відчувати більшу набряклість від сліз.

З кожним популярним жанром пов’язані унікальні проблеми зі шкірою, які новий догляд «Screencare» від косметичного бренду Burt’s Bees намагається вирішити.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Натхненні популярними жанрами сервісу Prime Video, набори «Screencare» складаються з бестселерів Burt’s Bees, щоб полегшити чутливість шкіри, з якою можуть зіткнутися шанувальники кожного жанру.

Набори можна придбати на Amazon, а в рамках промокампанії набори також будуть надіслані інфлюенсерам, які займаються оглядами телепередач та фільмів.

Нова кампанія стартувала 3 червня і буде тривати протягом усього літа, коли відбудуться прем’єри нових шоу.

Розробкою кампанії займалось агентство FCB Canada.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео