Чи знали, що те, що людина дивиться, може впливати на її шкіру?
Дослідження показали, що перегляд бойовиків може підвищити рівень кортизолу, що робить шкіру більш чутливою, у той час як шанувальники комедій можуть бути більш схильні до появи зморшок від сміху, а любителі драматичних фільмів можуть відчувати більшу набряклість від сліз.
З кожним популярним жанром пов’язані унікальні проблеми зі шкірою, які новий догляд «Screencare» від косметичного бренду Burt’s Bees намагається вирішити.
Натхненні популярними жанрами сервісу Prime Video, набори «Screencare» складаються з бестселерів Burt’s Bees, щоб полегшити чутливість шкіри, з якою можуть зіткнутися шанувальники кожного жанру.
Набори можна придбати на Amazon, а в рамках промокампанії набори також будуть надіслані інфлюенсерам, які займаються оглядами телепередач та фільмів.
Нова кампанія стартувала 3 червня і буде тривати протягом усього літа, коли відбудуться прем’єри нових шоу.
Розробкою кампанії займалось агентство FCB Canada.