Як доглядати за кошеням: Whiskas створив подкаст для котобатьків
28 Тра 2025, 10:55

Як доглядати за кошеням: Whiskas створив подкаст для котобатьків

У той час як власники цуценят часто витрачають місяці на підготовку, батьки кошенят частіше занурюються в процес без плану, вважаючи, що їхній улюбленець інстинктивно подбає про себе сам. Але можуть виникнути несподівані питання та проблеми, особливо для тих, хто дізнається, скільки догляду, харчування та ігор насправді потрібно кошенятам.

Whiskas разом з агентством AMV BBDO створили інформативний подкаст WHISKAS Purrcast, щоб допомогти новачкам у догляді за кошенятами. Ведуть подкаст самі коти, які у легкій і дружній формі пояснюють, як піклуватися про маленького пухнастика.

Цей проєкт особливо актуальний, адже більшість нових власників котів — це молоді люди з покоління Z та міленіали. 72% кошенят нині мешкають саме в їхніх домівках. Часто вони вперше мають домашнього улюбленця і не завжди знають, як правильно з ним поводитися. Саме тому Whiskas приходить на допомогу в той момент, коли виникає перше запитання або проблема. Поради з подкасту прості, зрозумілі й доступні саме там, де молодь зазвичай шукає інформацію: у соцмережах, відео та голосових платформах.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Purrcast — це більше, ніж просто контент, це рятівне коло для тих, хто орієнтується в дикому, але прекрасному світі батьківства кошенят. Ми поєднали глибоке розуміння аудиторії з грайливою креативністю, щоб створити кампанію, яка допоможе батькам домашніх улюбленців виростити маленьких муркотунів у великих», — заявив Кріс Роді, глобальний віце-президент Mars Pet Nutrition, бренд WHISKAS.

Щоб створити серію контенту, який відповідає на найпоширеніші запитання, які ставлять нові батьки кошенят, бренд Whiskas провів вичерпний багатомовний аналіз запитань батьків кошенят через соціальні мережі та безпосередню взаємодію зі споживачами в Європі, Латинській Америці та Південно-Східній Азії.

Розкажіть друзям про новину