Залучити молодь до теми фінансової грамотності — справжній виклик. У Великій Британії Channel 4 спільно з фінансовою платформою Experian знайшли спосіб достукатися до цієї вибагливої аудиторії. Вони використали формат коротких розважальних відео, щоб навчити фінансової обізнаності.
Проєкт отримав назву Credit 101. У центрі серії — британський комік Майк Возняк, який у характерній гумористичній манері розповідає про важливі теми: кредит, позики, іпотеку. Особливість формату — ускладнені умови: під час пояснень на нього кидають кокоси або навантажують тарілками, що додає іронії, але не зменшує інформативності.
Запуск Credit 101 не випадковий — його приурочено до результатів досліджень, які свідчать: 73% жителів Великої Британії у 2023 році мали рівень фінансової грамотності нижче базового, а 39% домогосподарств перебувають у серйозних фінансових труднощах або ледь зводять кінці з кінцями.
Приклад того, як креатив та релевантний формат можуть ефективно донести важливі меседжі до молодої аудиторії.