Платформа Tesco Value набула дивного, надзвичайно смішного і непереборно захопливого повороту.
Кампанія «Can’t Argue With That» демонструє гостру дискусію про ананас у піці в гумористичному рекламному ролику від BBH Dublin і, з іншого боку, добре зроблену роботу магазину.
Нова кампанія покликана знайти відгук у повсякденному житті ірландських родин, роблячи стратегічний поворот від конкуренції лише за ціною до відзначення відчуття емоційної винагороди.
В основі креативу лежить проста, але емоційно потужна думка: дешево — це не те саме, що співвідношення ціни та якості. Реклама втілює цю ідею, доводячи дебати про ананас на піці до абсурдних національних масштабів — разом із випусками новин, дзвінками Джо Даффі та тирадами сусідів.
Більш широке розгортання кампанії включає соціальні мережі, активації в магазинах, а також привабливі розміщення зовнішньої реклами на автобусних зупинках і білбордах по всій Ірландії, кожна з яких містить яскраві червоні стикери Tesco та фірмовий напис «З цим не посперечаєшся…».
«Tesco хотіла підтвердити свої ціннісні орієнтири таким чином, щоб ірландські покупці відчули його правдивість, — пояснив Люк Тілл, креативний директор BBH Dublin. — Тому ми звернулися до чогось унікального для ірландців: їхньої любові до хороших дебатів. Будь то ананас на піці, «правильний» відтінок чаю або вічне питання про помідори, фрукти чи овочі, ці ролики відображають класичні розмови, які розділяють націю. Але є одна річ, з якою ми всі можемо погодитися: гроші, витрачені в Tesco, — це гроші, витрачені з користю».