Креативна агенція DRAMA QUEEN створила кампейн для бренду рослинного м’яса Eat Me At. У ролику вони розвінчують поширені стереотипи м’ясоїдів щодо складу і смаку рослинного м’яса, і обґрунтовано доводять його поживність і легкість у приготуванні.
Перед DRAMA QUEEN стояла непроста задача — цього разу команда працювала не з аудиторією веганів і вегетаріанців, які й так є прихильниками бренду. Ціллю було привернути увагу м’ясоїдів — дати їм поштовх хоча б частково включити в тижневий раціон страви з рослинного м’яса. Щоб краще зрозуміти цю аудиторію і дізнатись про їх бар’єри, в агенції провели комплексне дослідження.
У результаті в агенції створили іронічний відеоексплейнер, який розвінчує упередження і страхи м’ясоїдів на шляху до змін в харчових звичках. Почали із зображення диваків-веганів, не забули про класичне бабусине «що то за обід без м’яса», розповіли про склад, який не має нічого спільного з травою чи папером. Саме розмови з аудиторією і надихнули креативників на сюжет ролику.
На противагу стереотипним веганам з’явився імпозантний ведучий Late Night Show, який з гідністю та повагою розповідає про чудо-фарш. А про легкість шлунку після прийому рослинного м’яса заспівав сам Шлунковий Блюзмен під час музичної паузи. Виконавцем пісні став Саша Буль, відомий українськими кантрі-хітами.
Окрім ролика-експлейнера в рамках кампейна створили cерію коротких роликів і продуктових віжуалів.