DRAMA QUEEN створила кампейн для бренду рослинного м’яса
28 Тра 2025, 11:28

DRAMA QUEEN створила кампейн для бренду рослинного м’яса

Креативна агенція DRAMA QUEEN створила кампейн для бренду рослинного м’яса Eat Me At. У ролику вони розвінчують поширені стереотипи м’ясоїдів щодо складу і смаку рослинного м’яса, і обґрунтовано доводять його поживність і легкість у приготуванні.

Перед DRAMA QUEEN стояла непроста задача — цього разу команда працювала не з аудиторією веганів і вегетаріанців, які й так є прихильниками бренду. Ціллю було привернути увагу м’ясоїдів — дати їм поштовх хоча б частково включити в тижневий раціон страви з рослинного м’яса. Щоб краще зрозуміти цю аудиторію і дізнатись про їх бар’єри, в агенції провели комплексне дослідження.

У результаті в агенції створили іронічний відеоексплейнер, який розвінчує упередження і страхи м’ясоїдів на шляху до змін в харчових звичках. Почали із зображення диваків-веганів, не забули про класичне бабусине «що то за обід без м’яса», розповіли про склад, який не має нічого спільного з травою чи папером. Саме розмови з аудиторією і надихнули креативників на сюжет ролику.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

На противагу стереотипним веганам з’явився імпозантний ведучий Late Night Show, який з гідністю та повагою розповідає про чудо-фарш. А про легкість шлунку після прийому рослинного м’яса заспівав сам Шлунковий Блюзмен під час музичної паузи. Виконавцем пісні став Саша Буль, відомий українськими кантрі-хітами.

Окрім ролика-експлейнера в рамках кампейна створили cерію коротких роликів і продуктових віжуалів.

Розкажіть друзям про новину