Корова з ірокезом та панки: бренд сухих сніданків показав «бунтарські» методи створення пластівців
21 Січ 2025, 10:46

Корова з ірокезом та панки: бренд сухих сніданків показав «бунтарські» методи створення пластівців

Бренд сухих сніданків Jordans прагне позиціонувати себе як «бунтаря» за допомогою яскравого оновлення в панк-стилі в рамках нової телевізійної рекламної кампанії.

Робота, розроблена креативним агентством Havas London, включає ролик, в якому група модних панків і навіть корова з ірокезом надають фабриці бренду адреналінового вигляду.

Ролик висвітлює «нетрадиційні» методи, які використовує компанія Jordans для створення своїх пластівців Popper Oat Crunch.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину