Корова з ірокезом та панки: бренд сухих сніданків показав «бунтарські» методи створення пластівців
21 Січ 2025, 10:46

Корова з ірокезом та панки: бренд сухих сніданків показав «бунтарські» методи створення пластівців

Бренд сухих сніданків Jordans прагне позиціонувати себе як «бунтаря» за допомогою яскравого оновлення в панк-стилі в рамках нової телевізійної рекламної кампанії.

Робота, розроблена креативним агентством Havas London, включає ролик, в якому група модних панків і навіть корова з ірокезом надають фабриці бренду адреналінового вигляду.

Ролик висвітлює «нетрадиційні» методи, які використовує компанія Jordans для створення своїх пластівців Popper Oat Crunch.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину