Рекламне агентство Havas Chicago запустило нову креативну кампанію для першого у своєму роді повністю безконтактного смарт-крану американської лінійки змішувачів та інших пристроїв Moen.
Кампанія називається «King Midas» і включає рекламний ролик представлений на телебаченні, а також у діджитал та соціальних мережах. У ній розповідається про короля Мідаса, який перетворює все, чого торкається, на золото. Але за допомогою свого безконтактного крана король на свою радість виявляє, що може обдурити своє прокляття.
«Moen спрощує розробку ефективної реклами, тому що їхні продукти, такі як лінія Smart Faucet, є новаторськими в галузі», — сказала Міра Нуссбаум, президент та головний креативний директор Havas Chicago. «Перший по-справжньому безконтактний змішувач не тільки змінить правила гри для людей з брудною кухнею та руками, а й у царя Мідаса нарешті з’явиться щось, що не підкориться його прокляттю».