Коли у людини є транспортний засіб, пристосований до її потреб, він є радше партнером, ніж автомобілем.
І саме це стало відправною точкою для нового епічного ролика агенції BETC для автомобільної компанії Citroën, де працівник комунальної служби виконав сюрреалістичний балет на льоду в ідеальній гармонії зі своїм Citroën ë-Berlingo.
Ідея доводить симбіоз між людиною та машиною до абсолютної, абсурдної, метафоричної межі, порушуючи категоріальну норму та повертаючись до епічної комедії, завдяки якій Citroën був відомий протягом багатьох років.
Президент і головний креативний директор BETC Стефан Ксіберрас сказав про кампанію: «Citroën — не такий автомобільний бренд, як інші, тож навіщо робити таку ж рекламу, як і всі інші».
Підпис до ролика «Вибачте, якщо робота трохи відстає від графіка» — це невеликий натяк на поширену хибну думку, що коли на будівельних майданчиках виникають затримки, то в цьому так чи інакше винні самі робітники. Тут BETC та Citroën запропонували своє найбільш дотепне спростування: очевидно, що робітники не танцювали на льоду зі своїми ë-Berlingo.
Зйомки фільму були нелегкою справою: актори, знімальна група та автомобілі подорожували до Гельсінкі, Фінляндія, у пошуках льодових масивів, достатньо великих і міцних, щоб витримати вагу автомобіля.
Рекламний ролик був спродюсований Zauberberg, а пост-продакшном займалася берлінська компанія bEpic.
Кампанія підтримує запуск нової повністю електричної професійної лінійки Citroën, що складається з ë-Berlingo, ë-Jumper та ë-Jumpy, і транслюватиметься на телебаченні, в диджитал та соціальних мережах як у Франції, так і за кордоном.