Комедійні ролики висміяли боротьбу людей з висипанням
25 Кві 2023, 10:47

Комедійні ролики висміяли боротьбу людей з висипанням

Команда рекламного агентства Humanaut створила кампанію для косметичного бренду Hero Cosmetics та їхнього пластиру від прищів Mighty Patch.

Метою кампанії «Pimple, Meet Your Mighty Patch» було привернути увагу споживачів до бренду Hero та його пластиру Mighty Patch і виокремити його з-поміж інших засобів для лікування прищів.

Відеоролики Humanaut «Pimple, Meet Your Mighty Patch» висміюють ностальгічну прищову істерію. У них прищі персоніфікуються та показані як балакучі, впевнені в собі та дратівливі альтер-его людей.

«Мені, як людині, яка виросла на класичних підліткових драмах 90-х років про акне, дуже цікаво досліджувати та отримувати задоволення від емоційної подорожі, в яку ми вирушаємо, коли у нас з’являється прищ або висипання, – каже Бетані Максфілд, креативна директорка Humanaut. – Тепер у нас є продукти Hero’s Mighty Patch, які допоможуть заткнути цей маленький голосок у нашій голові, який говорить нам, що прищі все зіпсують, тому що ми знаємо, що наші прищі будуть виглядати краще за кілька годин».

Продукт унікальний тим, що його формула розроблена, щоб допомогти людям, у яких прищі з’являються час від часу, а також тим, хто стикається з хронічними проблемами акне. Раніше епізодичні користувачі не отримували місця в рекламі, і дослідження Hero відображає це. Пластирі від прищів Mighty Patch залучають нових користувачів до цієї категорії на більш високих рівнях, і коли їх запитали, чому, вони відповіли, що до цього не було нічого, що відповідало б їхнім конкретним потребам.

«Ми неймовірно раді розпочати першу кампанію з підвищення обізнаності про бренд Hero. Ми вважаємо, що прищів не потрібно соромитися, але й не потрібно страждати від них без допомоги чи миритися з ними. Humanaut став ідеальним креативним партнером, який допоміг втілити цю ідею бренду в життя у дійсно веселий та цікавий спосіб», – говорить Емі Калхун Робб, віце-президентка з маркетингу Hero Cosmetics.

Вісім відеороликів кампанії будуть розміщені на YouTube, TikTok, Meta, Amazon та OTT/CTV.

Розкажіть друзям про новину