КНУ імені Тараса Шевченка отримав оновлену айдентику
17 Лис 2023, 16:55

КНУ імені Тараса Шевченка отримав оновлену айдентику

Київський національний університет імені Тараса Шевченка став замовником курсового проєкту студентів Identity Advanced у Projector Creative & Tech Institute. У результаті студенти оновили й осучаснили візуальний стиль вишу.

Авторами оновленої айдентики стали Олександра Єфимчук, Ілля Косюк, Марта Щигольська, Олексій Юрченко. Творчий процес відбувся за кураторства дизайнера Дані Нестеревича, а менторив команду студентів Олексій Приліпка. З боку Університету з командою дизайнерів співпрацювали ректор Володимир Бугров, помічник ректора Станіслав Гречка, директор Центру комунікацій Володимир Литвиненко та дизайнерка і бренд менеджерка Університету Галина Музичук.

Основним запитом замовника було оновити систему айдентики таким чином, щоб привабити абітурієнтів та водночас дати студентам відчуття причетності до спільноти. Особливістю було те, що в Університету була попередня айдентика, але через масштабність вишу, велику кількість інститутів, факультетів та корпусів, вона не була системною та потребувала осучаснення.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Як основну аудиторію команда виділила абітурієнтів, навіть створили певний таймлайн людини, яка проходить трансформації від абітурієнта, студента першого курсу і до випускника. Аби в усіх стадіях людині було комфортно і зручно спілкуватися з айдентикою Університету, аби вона була поруч.
Даня Нестеревич
куратор, дизайнер

Бажання зберегти тяглість Університету із майже двохсотлітньою історією втілювали у своєму проєкту студенти команди «1834» (саме в цьому році заснований Університет). В основі їхньої концепції — Університет як основа життєвого й професійного шляху, навчальний заклад, що випускає буквально творців української історії. Так, КНУ імені Тараса Шевченка є фундаментом української освіти.

У процесі роботи студенти мали зустрічі з представниками вишу, проводили стратегічну й дизайн сесії, відвідували музей Університету, аналізували наявний стиль. У результаті попрацювали, зокрема, над такими складовими:

  • логотип: розробили кілька варіантів спрощеного лого та залишили основне: зображення червоного корпусу та назву.
  • кольори: урізноманітнили палітру, зберігши при цьому впізнаваний червоний;
  • ілюстрації: в їхній основі спробували якнайкраще відтворити корпуси Університету;
  • емблеми факультетів: їх намагалися систематизувати, адже ті були створені в різні часи різними авторами.

Оновлену айдентику презентували офлайн в Університеті. Далі команда вишу впроваджуватиме зміни на практиці.

Розкажіть друзям про новину