КНУ імені Тараса Шевченка отримав оновлену айдентику
17 Лис 2023, 16:55

КНУ імені Тараса Шевченка отримав оновлену айдентику

Київський національний університет імені Тараса Шевченка став замовником курсового проєкту студентів Identity Advanced у Projector Creative & Tech Institute. У результаті студенти оновили й осучаснили візуальний стиль вишу.

Авторами оновленої айдентики стали Олександра Єфимчук, Ілля Косюк, Марта Щигольська, Олексій Юрченко. Творчий процес відбувся за кураторства дизайнера Дані Нестеревича, а менторив команду студентів Олексій Приліпка. З боку Університету з командою дизайнерів співпрацювали ректор Володимир Бугров, помічник ректора Станіслав Гречка, директор Центру комунікацій Володимир Литвиненко та дизайнерка і бренд менеджерка Університету Галина Музичук.

Основним запитом замовника було оновити систему айдентики таким чином, щоб привабити абітурієнтів та водночас дати студентам відчуття причетності до спільноти. Особливістю було те, що в Університету була попередня айдентика, але через масштабність вишу, велику кількість інститутів, факультетів та корпусів, вона не була системною та потребувала осучаснення.

Як основну аудиторію команда виділила абітурієнтів, навіть створили певний таймлайн людини, яка проходить трансформації від абітурієнта, студента першого курсу і до випускника. Аби в усіх стадіях людині було комфортно і зручно спілкуватися з айдентикою Університету, аби вона була поруч.
Даня Нестеревич
куратор, дизайнер

Бажання зберегти тяглість Університету із майже двохсотлітньою історією втілювали у своєму проєкту студенти команди «1834» (саме в цьому році заснований Університет). В основі їхньої концепції — Університет як основа життєвого й професійного шляху, навчальний заклад, що випускає буквально творців української історії. Так, КНУ імені Тараса Шевченка є фундаментом української освіти.

У процесі роботи студенти мали зустрічі з представниками вишу, проводили стратегічну й дизайн сесії, відвідували музей Університету, аналізували наявний стиль. У результаті попрацювали, зокрема, над такими складовими:

  • логотип: розробили кілька варіантів спрощеного лого та залишили основне: зображення червоного корпусу та назву.
  • кольори: урізноманітнили палітру, зберігши при цьому впізнаваний червоний;
  • ілюстрації: в їхній основі спробували якнайкраще відтворити корпуси Університету;
  • емблеми факультетів: їх намагалися систематизувати, адже ті були створені в різні часи різними авторами.

Оновлену айдентику презентували офлайн в Університеті. Далі команда вишу впроваджуватиме зміни на практиці.

Розкажіть друзям про новину