Кіт Степан одягнув худі українського бренду
01 Бер 2023, 12:24

Кіт Степан одягнув худі українського бренду

1 березня відзначається всесвітній день котів, і український бренд Rikky Hype разом із котом Степаном вирішили привернути увагу до бездомних котиків в Україні.

Цією колаборацією вони хочуть надихнути українців на дії, та закликати допомагати, оскільки будь-яке включення важливе.

Бренд наголосив на героїзмі співробітників притулку animal rescue kharkiv, якому він допомагає, і всіх притулків та волонтерів, які, без перебільшення, ризикують життям для порятунку пухнастиків.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Найвідоміший у світі кіт Степан також постійно про це повідомляє: з обкладинок медіа; в співпраці з відомими дизайнерами та лідерами думок.

Розкажіть друзям про новину