Мало хто у світі вміє продавати товари так, як це робить Кім Кардаш’ян. Однак нова кампанія бренду навушників Beats by Dre перевіряє цю теорію, пропонуючи їй позмагатися з коміком та телеведучим Джиммі Феллоном.
Ролик «Kim vs. Jim», створений агентством Mirimar, зіштовхує підприємицю проти зірки нічного телебачення, щоб вирішити, хто з них отримає право на запуск лінії навушників Beats Studio Pro.
Він зображує схвильованого Феллона, який заходить до штаб-квартири Beats, щоб зустрітися з командою, яка збирається запустити його власні навушники гірчичного кольору, натхненні його любов’ю до хот-догів. Однак, коли він підслуховує нараду, він дізнається, що йому протистоять витончені навушники Кім Кардаш’ян нюдового кольору і що буде випущено лише одні з цих навушників.
Ролик дає старт змаганню між Кардаш’ян і Феллоном, яке відбуватиметься в соціальних мережах, включаючи опитування в Instagram, що запрошують громадськість висловити свою думку, а також закулісні зізнання Кім і Джима.
Кульмінація кампанії настане, коли зірки зустрінуться особисто 14 серпня, коли Кім з’явиться на «Нічному шоу з Джиммі Феллоном», де буде оголошено навушники, які перемогли.