Кім Кардаш’ян та Джиммі Феллон змагались за запуск навушників Beats у гумористичному ролику
13 Сер 2024, 10:43

Кім Кардаш’ян та Джиммі Феллон змагались за запуск навушників Beats у гумористичному ролику

Мало хто у світі вміє продавати товари так, як це робить Кім Кардаш’ян. Однак нова кампанія бренду навушників Beats by Dre перевіряє цю теорію, пропонуючи їй позмагатися з коміком та телеведучим Джиммі Феллоном.

Ролик «Kim vs. Jim», створений агентством Mirimar, зіштовхує підприємицю проти зірки нічного телебачення, щоб вирішити, хто з них отримає право на запуск лінії навушників Beats Studio Pro.

Він зображує схвильованого Феллона, який заходить до штаб-квартири Beats, щоб зустрітися з командою, яка збирається запустити його власні навушники гірчичного кольору, натхненні його любов’ю до хот-догів. Однак, коли він підслуховує нараду, він дізнається, що йому протистоять витончені навушники Кім Кардаш’ян нюдового кольору і що буде випущено лише одні з цих навушників.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролик дає старт змаганню між Кардаш’ян і Феллоном, яке відбуватиметься в соціальних мережах, включаючи опитування в Instagram, що запрошують громадськість висловити свою думку, а також закулісні зізнання Кім і Джима.

Кульмінація кампанії настане, коли зірки зустрінуться особисто 14 серпня, коли Кім з’явиться на «Нічному шоу з Джиммі Феллоном», де буде оголошено навушники, які перемогли.

Розкажіть друзям про новину