Кіану Рівз повторив роль амбасадора бренду віскі з 1992 року
25 Тра 2023, 11:35

Кіану Рівз повторив роль амбасадора бренду віскі з 1992 року

Актор Кіану Рівз повернувся до ролі амбасадора японського виробника віскі, оскільки раніше він вже знімався у рекламному ролику 1992 року.

Японський алкогольний бренд The House of Suntory святкує 100-річчя виробництва віскі разом з Кіану Рівзом та знаменитою режисеркою Софією Копполою.

https://youtu.be/DlzqmIWWEfI?list=TLGGRDCVz7CTcuUyNTA1MjAyMw

Відзначаючи сторіччя культури та ремесла, кампанія показує, як Рівз повторює свою роль амбасадора бренду з рекламного ролика Suntory Reserve 1992 року.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Джон Поттер, керуючий директор The House of Suntory, зауважив: «Щоб відзначити цю історичну віху, співпраця з Софією та Кіану, які є шанувальниками віскі Suntory, має ідеальний сенс. Від вражаючих купажів нашого шеф-блендера в п’ятому поколінні Шінджі Фукуйо до унікальних кінематографічних творінь Софії та Кіану, це святкування перевершило всі очікування щодо вшанування наших культових японських віскі».

Влітку цього року Рівз повернеться як зірка серії документальних короткометражок, присвячених дослідженню «The Nature and Spirit of Japan». Це передвіщає випуск кількох лімітованих серій віскі.

Розкажіть друзям про новину