Улюблений персонаж KFC Eduardo, який спочатку народився як мем, з роками перетворився на реальний продукт, різдвяну прикрасу і навіть аромат.
Цього року бренд полковника Сандерса запустив «Eduardochi» — віртуального улюбленця, натхненого феноменом гаджетів 90-х років.
Кампанія, розроблена креативним агентством PS21, переосмислює Eduardo як культурну ікону, щоб підвищити впізнаваність бренду через ностальгію та побудувати міцний зв’язок з аудиторією міленіалів.
«Eduardochi» оснащений диджитал-екраном, чотирма кнопками та батарейним відсіком, що живиться від змінних батарейок. Користувачі можуть взаємодіяти з Eduardo, годувати та доглядати за своїм улюбленцем, спостерігати за його ростом, пропонуючи грайливий, але ностальгічний досвід.
Іграшку можна придбати з 3 грудня у ресторанах KFC по всій Іспанії за 3,99 євро.