KFC випустив власну версію Тамагочі
04 Гру 2024, 16:38

KFC випустив власну версію Тамагочі

Улюблений персонаж KFC Eduardo, який спочатку народився як мем, з роками перетворився на реальний продукт, різдвяну прикрасу і навіть аромат.

Цього року бренд полковника Сандерса запустив «Eduardochi» — віртуального улюбленця, натхненого феноменом гаджетів 90-х років.

Кампанія, розроблена креативним агентством PS21, переосмислює Eduardo як культурну ікону, щоб підвищити впізнаваність бренду через ностальгію та побудувати міцний зв’язок з аудиторією міленіалів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Eduardochi» оснащений диджитал-екраном, чотирма кнопками та батарейним відсіком, що живиться від змінних батарейок. Користувачі можуть взаємодіяти з Eduardo, годувати та доглядати за своїм улюбленцем, спостерігати за його ростом, пропонуючи грайливий, але ностальгічний досвід.

Іграшку можна придбати з 3 грудня у ресторанах KFC по всій Іспанії за 3,99 євро.

Розкажіть друзям про новину