KFC випустив власну версію Тамагочі
04 Гру 2024, 16:38

KFC випустив власну версію Тамагочі

Улюблений персонаж KFC Eduardo, який спочатку народився як мем, з роками перетворився на реальний продукт, різдвяну прикрасу і навіть аромат.

Цього року бренд полковника Сандерса запустив «Eduardochi» — віртуального улюбленця, натхненого феноменом гаджетів 90-х років.

Кампанія, розроблена креативним агентством PS21, переосмислює Eduardo як культурну ікону, щоб підвищити впізнаваність бренду через ностальгію та побудувати міцний зв’язок з аудиторією міленіалів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Eduardochi» оснащений диджитал-екраном, чотирма кнопками та батарейним відсіком, що живиться від змінних батарейок. Користувачі можуть взаємодіяти з Eduardo, годувати та доглядати за своїм улюбленцем, спостерігати за його ростом, пропонуючи грайливий, але ностальгічний досвід.

Іграшку можна придбати з 3 грудня у ресторанах KFC по всій Іспанії за 3,99 євро.

Розкажіть друзям про новину