KFC показав, як смачна курка не дозволяє людям говорити зв’язно
01 Жов 2024, 12:10

KFC показав, як смачна курка не дозволяє людям говорити зв’язно

Відзначаючи повернення свого улюбленого фанатами асортименту «Hot & Spicy», KFC запустив нову кампанію, у якій стверджується, що смак курки говорить.

На телебаченні, в офісі, на радіо, у соціальних мережах, у ресторанах і диджитал-каналах нова кампанія показує серію моментів прийому їжі, які не дозволяють людям говорити зв’язно — все тому, що її смак буквально говорить.

У рамках кампанії активація, розроблена агенцією Ogilvy PR, також дозволить побачити асортимент «Hot & Spicy» у першому в світі ресторані «Colonel’s Spice House» на Spice Alley у Сіднеї у партнерстві із TikTok-зіркою Dimsimlum разом із рядом інших заходів перед запуском на багатьох платформах.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину