01 Лип 2024, 12:45

KFC подарує смажену курку за помічену гру рукою під час футбольного матчу

До матчу Іспанія-Італія KFC запустила кампанію «Si hay mano, hay pollo de KFC hecho a mano», яка була розроблена креативним агентством PS21.

Починаючи з матчу між Іспанією та Італією, в якому «Ла Роха» виграла з різницею в один гол, будь-яка гра рукою, вчинена гравцем і освистана суддею, буде відзначатися безкоштовною смаженою куркою для всіх користувачів, які замовили її в застосунку KFC. Акція буде активована в момент руху руки, і користувачі матимуть обмежений час, щоб отримати безкоштовну курку.

Кампанія, яка дебютувала в диджитал, продовжиться під час матчу Іспанія-Албанія, матчів 1/8 фіналу за участі Іспанії та матчів інших команд у чвертьфіналі, півфіналі та фіналі.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину

Нове відео