KFC подарує смажену курку за помічену гру рукою під час футбольного матчу
01 Лип 2024, 12:45

KFC подарує смажену курку за помічену гру рукою під час футбольного матчу

До матчу Іспанія-Італія KFC запустила кампанію «Si hay mano, hay pollo de KFC hecho a mano», яка була розроблена креативним агентством PS21.

Починаючи з матчу між Іспанією та Італією, в якому «Ла Роха» виграла з різницею в один гол, будь-яка гра рукою, вчинена гравцем і освистана суддею, буде відзначатися безкоштовною смаженою куркою для всіх користувачів, які замовили її в застосунку KFC. Акція буде активована в момент руху руки, і користувачі матимуть обмежений час, щоб отримати безкоштовну курку.

Кампанія, яка дебютувала в диджитал, продовжиться під час матчу Іспанія-Албанія, матчів 1/8 фіналу за участі Іспанії та матчів інших команд у чвертьфіналі, півфіналі та фіналі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину