Агенція iProspect Hong Kong створила кампанію для KFC Hong Kong з популярним японським аніме «Атака титанів».
В анімаційних роликах герої популярного аніме інтегровані в сценарії, що відображають щоденні проблеми, з якими стикаються місцеві споживачі.
iProspect Hong Kong та KFC розробили лінію з шести ексклюзивних товарів, натхненних персонажами фільму «Атака титанів», яка покликана нагадати робітникам і студентам про необхідність зробити перерву в напруженому робочому дні.
Також KFC та iProspect Hong Kong перетворили флагманський ресторан KFC у Козуей-Бей на повністю імерсивний простір. Як інтер’єр, так і екстер’єр магазину прикрашені дизайнами персонажів аніме, що оживляють захоплюючі сцени з «Атаки титанів».
Окрім цього, було розроблено інтерактивну гру «Titan Attribute», яка дозволила споживачам зіставляти свої особистісні риси з персонажами аніме і відкривати своє «альтер-его Титана» за допомогою індивідуальних методів подолання стресу. Наприкінці гри клієнтам пропонується відвідати ресторани KFC, щоб подолати щоденні стреси.
Кампанія триває з 22 серпня по 18 вересня і просувається на різноманітних мультимедійних платформах, включаючи ТБ, диджитал канали, зовнішню рекламу, соціальні мережі, друковану рекламу та інфлюенсерів.