KFC об’єднався з популярним аніме-серіалом «Атака титанів»
06 Вер 2024, 11:41

KFC об’єднався з популярним аніме-серіалом «Атака титанів»

Агенція iProspect Hong Kong створила кампанію для KFC Hong Kong з популярним японським аніме «Атака титанів».

В анімаційних роликах герої популярного аніме інтегровані в сценарії, що відображають щоденні проблеми, з якими стикаються місцеві споживачі.

iProspect Hong Kong та KFC розробили лінію з шести ексклюзивних товарів, натхненних персонажами фільму «Атака титанів», яка покликана нагадати робітникам і студентам про необхідність зробити перерву в напруженому робочому дні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також KFC та iProspect Hong Kong перетворили флагманський ресторан KFC у Козуей-Бей на повністю імерсивний простір. Як інтер’єр, так і екстер’єр магазину прикрашені дизайнами персонажів аніме, що оживляють захоплюючі сцени з «Атаки титанів».

Окрім цього, було розроблено інтерактивну гру «Titan Attribute», яка дозволила споживачам зіставляти свої особистісні риси з персонажами аніме і відкривати своє «альтер-его Титана» за допомогою індивідуальних методів подолання стресу. Наприкінці гри клієнтам пропонується відвідати ресторани KFC, щоб подолати щоденні стреси.

Кампанія триває з 22 серпня по 18 вересня і просувається на різноманітних мультимедійних платформах, включаючи ТБ, диджитал канали, зовнішню рекламу, соціальні мережі, друковану рекламу та інфлюенсерів.

Розкажіть друзям про новину