Картини епохи Відродження зобразили стресовий процес оренди житла в Нью-Йорку
05 Бер 2024, 17:03

Картини епохи Відродження зобразили стресовий процес оренди житла в Нью-Йорку

Купівля будинку в Нью-Йорку — це подорож, сповнена високого драматизму, яка з мистецьким чуттям відображена у новій кампанії сервісу оренди та купівлі нерухомості StreetEasy, стилізованій під картини епохи Відродження.

У своїй першій роботі для бренду нью-йоркський офіс креативної агенції Mother працював з художником Buck над створенням серії з семи зовнішніх оголошень, що зображують довгий, стресовий і, зрештою, тріумфальний процес купівлі житла на одному з найбільш лякаючих ринків нерухомості у світі.

Серія починається з оголошення, у якому орендар, отримавши документ про продовження оренди, розмірковує над одвічним питанням: Чи не час купувати житло? «Нехай подорож почнеться», — такий слоган.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це перша кампанія бренду StreetEasy, присвячена виключно охопленню покупців по всьому Нью-Йорку, а не тільки покупців та орендарів. Дані StreetEasy показують, що кожен п’ятий житель Нью-Йорка шукає житло на продаж та в оренду.

Джейсон Фергюсон, креативний директор StreetEasy, каже, що креативний підхід добре вписується в інтенсивність процесу купівлі житла.

«Ми знаємо, що вона має багато злетів і падінь, а також цілу гаму емоцій, від почуття пригніченості і нервозності до збудження, рішучості і тріумфу, — сказав Фергюсон. — Жоден художній стиль не відображає складність цієї подорожі точніше, ніж живопис епохи Відродження, який відомий своїм майстерним використанням світла і тіні, щоб передати драматизм і викликати сильні емоції. …Ми змішуємо старе з новим у спосіб, який, зрештою, глибоко відображає життя і нерухомість у Нью-Йорку».

Сім зображень ділять процес купівлі житла на три етапи: підготовка, дія та завершення угоди. Всюди зустрічаються великодні яйця, які впізнають лише нью-йоркці, наприклад, Лех-Бой з м’ячем на голові на картині-оголошенні «The Couple Concedes» (вище), напис «Dan Smith Will Teach You Guitar» на картині-оголошенні «New Yorker Basks», заключній рекламі цієї серії. Тут також є місцеві кав’ярні, ресторани і навіть відомі тварини.

Фергюсон каже, що «The Couple Concedes» є гарним прикладом того, як StreetEasy дійсно привертає увагу нью-йоркців.

«Це була дуже складна робота, оскільки ми хотіли переконатися, що правильно відобразили саме цю частину Іст-Віллідж, і що увага до деталей дійсно просвічує, — сказав він. — Я вважаю, що багато кампаній намагаються встановити зв’язок з нью-йоркцями, граючи в набридлі тропи, але ми дійсно хочемо, щоб наша креативна робота відображала те, що ми є брендом Zillow, який дійсно був створений саме для Нью-Йорка. Ми знаємо унікальні проблеми міста, унікальних людей міста та унікальні рішення для нерухомості в місті».

Середні оголошення кампанії: «Lady Plays a Banger», «Brooklyn Man Discovers» та «Newlyweds Set Sail» — показують людей, які шукають житло, натхненними, просвітленими та схвильованими тим, що вони бачать і відчувають.

Завершують серію два останні оголошення: «Co-op Board Investigates» та «New Yorker Basks».

«Кампанія підкреслює, наскільки відрізняється ринок нерухомості Нью-Йорка, висвітлюючи деякі унікальні етапи, характерні для купівлі житла тут, наприклад, схвалення правління кооперативу, щоб продемонструвати складність купівлі житла тут, яка вимагає такої специфічної підтримки», — сказав Фергюсон.

Кампанія триватиме протягом року, починаючи з реклами у вагонах метрополітену та таксі, а також на диджитал та соціальних каналах, включаючи Facebook, Instagram, Reddit, Pinterest, YouTube та CTV.

Аудіореклама з’явиться на Spotify в середині березня. У квітні буде активація у станції метро «Бродвей-Лафаєтт-стріт», а також масштабні мурали на деяких вулицях міста.

Кампанія також включатиме інфлюенсер-кампанію за участю професіоналів у сфері особистих фінансів та дизайну інтер’єру, зокрема блогерки Мс. Доу Джонс та креаторів платформи Bright Bazaar, щоб розповісти споживачам про те, як визначити, чи готові вони до покупки, і як розпочати свій шлях покупця.

«Ми виявили, що досвід роботи в метро дозволяє дуже ефективно охопити нью-йоркську аудиторію: різний час у дорозі, вікна без стільникового зв’язку і висока частота, — каже Фергюсон. — У минулому ми виявили, що це аудиторія, яка дуже цінує наш унікальний нью-йоркський погляд на нерухомість, і це особливо вірно, коли ми включаємо в роботу пасхалки, як ми зробили цього року, щоб підморгнути їм і вказати на наше розуміння того, що потрібно для того, щоб жити і пересуватися в цьому місті».

Розкажіть друзям про новину