Спонсор збірної Англії з регбі, британський постачальник телекомунікаційних послуг O2 привітав вболівальників унікальним витвором мистецтва.
Величезна картина під назвою «Wear la Rose» з’явилася у той час, коли Англія готується зіграти з одними з найкращих команд на Чемпіонаті світу з регбі у Франції. Роботу створив канадський художник Вінсент Макіндо, лауреат багатьох нагород.
Саймон Гровз, директор з питань бренду та маркетингу Virgin Media O2, сказав: «У центрі нашої кампанії «Wear la Rose» вболівальники збірної Англії, їхня підтримка та демонстрація того, що насправді означає бути вболівальником. Незалежно від того, чи підтримують вони команду вдома, чи вболівають за неї у Франції, абоненти O2 можуть користуватися інклюзивним роумінгом в ЄС та низкою Priority-переваг. Як горді партнери збірної Англії з регбі, ми підтримуємо команду та «Wear la Rose» з гордістю».
Проект був створений у співпраці з агентством VCCP London, а також глобальною студією виробництва контенту Girl&Bear та компанією діджитал інновацій Bernadette.
Кімберлі Гілл, креативний директор VCCP London, зазначила: «По всьому каналу буде драма, буде піт і сльози. Ми хотіли створити щось, що відповідало б пристрасті та емоціям, які відчувають вболівальники та гравці. Тож ми нанесли олію на полотно і переправили цей унікальний витвір мистецтва через Ла-Манш, щоб він зайняв своє місце на французькій землі».
Кампанія представлена у OOH-активаціях, соцмережах, ритейлі та онлайн-каналах протягом усього часу перебування збірної Англії з регбі у Франції. Також буде створено спеціальний фільтр для соціальних мереж, який дозволить вболівальникам перевтілитися у стилістику картини.
Ділан Хартлі, колишній капітан збірної Англії з регбі, додав: «Ажіотаж зростає, і це чудово, що ми об’єдналися з O2 для запуску їхньої кампанії «Wear la Rose». Тисячі вболівальників збірної Англії їдуть до Франції, щоб подивитися на команду, тож що може бути кращим способом вшанувати їх, показавши цей витвір мистецтва, який оспівує їхню пристрасну та віддану підтримку».