Капітан великої лодки представив нижню білизну, у якій «не висить»
04 Лип 2023, 13:03

Капітан великої лодки представив нижню білизну, у якій «не висить»

Капітан суперяхти Джейсон Чемберс, зірка реаліті-шоу «Під палубою», став останнім несподіваним експертом, якого запросили пояснити переваги технології Total Package для бренду чоловічої нижньої білизни Bonds.

Кампанія, створена креативним агентством Special, нагадує про останню інноваційну розробку бренду Bonds Total Packag, що змінює правила гри у сфері чоловічої нижньої білизни.

У TikTok, Instagram та Facebook було випущено серію навчальних відеороликів про вітрильний спорт, які також наповнені подвійним змістом і пояснюють особливості трусів Total Package.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Капітан суперяхти приєднався до кампанії після успішного запуску минулого року, коли шеф-кухар суші, досвідчений рибалка, консультант з нерухомості Гевін Рубінштейн та колишній тренер AFL Кевін Шіді допомогли пояснити переваги лінійки Total Package.

«Незалежно від того, на суші ми перебуваємо чи в морі, занадто часто ми залишаємо наших хлопців без підтримки і в незручному становищі. Total Package — це ідеальне рішення для забезпечення комфорту, яке підтверджує цю просту істину», — сказав Натан Роджерс, керівник відділу стратегії компанії Special.

«На другий рік кампанії ми хотіли зробити її масштабнішою, кращою та сміливішою. Нижня палуба розкішної суперяхти здалася нам ідеальним вибором», — каже Ліа Іган, креативна директорка агентства Special.

Бренд-менеджерка Bonds, Едвіна Моллер, додала: «Bonds Total Package — це наступне покоління чоловічої білизни. Дизайнерська інновація, яка вже довела, що забезпечує новий рівень підтримки з моменту її випуску минулого року. Ми сподіваємося, що другий раунд нашої сміливої кампанії знайде відгук у чоловіків по всій Австралії та допоможе їм вирушити у подорож до більшого комфорту».

Кампанія отримає широку підтримку на телебаченні, в соціальних мережах та зовнішній рекламі.

Розкажіть друзям про новину