Що, як похід до туалету може врятувати життя? Таку ідею вигадав фонд боротьби з раком товстої кишки Digestive Foundation у співпраці з агентством LG2.
Разом вони запустили інформаційну кампанію «Scanitary Paper», яка використовує повсякденний предмет для заохочення скринінгу колоректального раку — туалетний папір.
На ньому надрукували QR-код, який треба відсканувати зі свого смартфона, щоб потрапити на платформу Clic Santé, де можна записатися на скринінг колоректального раку.
Колоректальний рак є другим найбільш смертоносним видом раку в Канаді, але 90% випадків можна вилікувати, якщо виявити його досить рано. Проте ця тема залишається табуйованою. Саме це табу і прагне зруйнувати Digestive Foundation.
Розповсюджений по всьому Квебеку, «Scanitary Paper» був прийнятий низкою компаній, серед яких Nortera, Biscuits Leclerc, Familiprix та A&W, які погодилися встановити його у своїх туалетах, щоб охопити якомога більше людей.
Кампанія є частиною Місяця обізнаності про колоректальний рак, який триває з 1 по 31 березня.