Канадський фонд створив туалетний папір, що рятує від колоректального раку
19 Лют 2025, 17:20

Канадський фонд створив туалетний папір, що рятує від колоректального раку

Що, як похід до туалету може врятувати життя? Таку ідею вигадав фонд боротьби з раком товстої кишки Digestive Foundation у співпраці з агентством LG2.

Разом вони запустили інформаційну кампанію «Scanitary Paper», яка використовує повсякденний предмет для заохочення скринінгу колоректального раку — туалетний папір.

На ньому надрукували QR-код, який треба відсканувати зі свого смартфона, щоб потрапити на платформу Clic Santé, де можна записатися на скринінг колоректального раку.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Колоректальний рак є другим найбільш смертоносним видом раку в Канаді, але 90% випадків можна вилікувати, якщо виявити його досить рано. Проте ця тема залишається табуйованою. Саме це табу і прагне зруйнувати Digestive Foundation.

Розповсюджений по всьому Квебеку, «Scanitary Paper» був прийнятий низкою компаній, серед яких Nortera, Biscuits Leclerc, Familiprix та A&W, які погодилися встановити його у своїх туалетах, щоб охопити якомога більше людей.

Кампанія є частиною Місяця обізнаності про колоректальний рак, який триває з 1 по 31 березня.

Розкажіть друзям про новину