Канадська мережа піцерій бореться з американськими митами за допомогою зворотного тарифу на піцу
26 Лют 2025, 17:26

Канадська мережа піцерій бореться з американськими митами за допомогою зворотного тарифу на піцу

З початку року канадці та американці зіткнулися з навислою загрозою торговельної війни, коли тарифи до 25% на канадські товари спричинили відповідні тарифи на американську продукцію.

На тлі політичної напруженості канадська мережа піцерій Pizza Pizza своєю останньою кампанією намагається дати відсіч тарифам.

«Reverse Tariff» має на меті повернути більше грошей до кишень канадців за допомогою 25% знижки на піцу за звичайними цінами по всій країні. Цей крок зачепив за живе, викликавши бурхливу реакцію з боку канадців і навіть фанатів з-за кордону.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Кампанія була створена у партнерстві з агентством Zulu Alpha Kilo.

Розкажіть друзям про новину