Людям подобається дізнаватися про себе, і агенція Zulu Alpha Kilo скористалася цим, щоб залучити їх до Художньої галереї Онтаріо.
Кампанія «Art Rate Monitor» виміряла частоту серцебиття кожного відвідувача під час перегляду творів мистецтва. Кожен відвідувач міг дізнатися про себе певні цифри.
Метою кампанії є подолання виклику прориву до аудиторії, яка не вважає себе «людьми мистецтва». Вона демонструє, як кожен відвідувач по-різному сприймає мистецтво, як люди реагують на різні твори мистецтва і що їх найбільше зворушує.
Щоб випробувати «Art Rate Monitor», відвідувачі носили спеціальний пульсометр, який відстежував їхній час перебування в галереї за допомогою маячків. Наприкінці візиту вони отримували персоналізовану візуалізацію того, як вони унікально відчули галерею і що ці дані говорять про них. Це включає в себе власний мистецький образ, створений на основі робіт, які викликали у них найбільший резонанс, вподобання щодо кольорової палітри та конкретні рекомендації щодо виставок. Ідея полягає в тому, щоб створити досвід, який показує відвідувачам, що їхнє відвідування галереї може говорити багато про що.
Усі твори мистецтва, включені в досвід, були розподілені на образи, засновані на людських цінностях, мотивах та інтересах. Використовуючи безтурботний підхід, натхненний гороскопом, учасникам був підібраний один із восьми артперсонажів на основі їхніх унікальних реакцій на роботи з колекції.
Кожному персонажу притаманний особливий образ серцебиття, натхненний дизайнерськими ідеями творів мистецтва, представлених у галереї. Наприклад, відвідувач з персоною The Powerhouse отримував візуальний образ, що нагадує ручне різьблення по каменю та скульптурні елементи.